Spanning, afwachten, zucht....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door safian78, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Hmmm, ik wil even iets kwijt, het stelt eigenlijk niets voor maar toch moet het even. Ik ben nog maar met mijn eerste ronde bezig maar ik vind het zooo spannend allemaal. Ik denk constant dat ik vanalles voel, zere tepels, buikpijn, veel pukkeltjes ed. En bij alles denk ik zou ik zwanger zijn. Kan het me bijna niet voorstellen maar ik hoop in elk geval niet dat ik elke maand zo panisch ben als de :evil: :evil: :evil: bijna komen want ik wordt hier heeeeel moe van!!! Zijn er meer die dat hebben???? :( :(
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jep....die laatste 2 weken zijn erg. Zit nu in ronde 6 en moet zeggen dat het toch spannend blijft de laatste dagen. Je wordt er wel wat nuchterder in dan in het begin....Suc6 met wachten!
     
  3. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Dank je wel, jij ook succes, hoop dat het inderdaad snel raak is of dat ik wat nuchterder word want ik vind dit echt niet leuk meer!!

    Groetjes
     
  4. pammy

    pammy Actief lid

    ja hoor hier nog een
    ineens voel je dingen die je normaal nooit voelt
    echt vreemd
    je lichaam kan je goed in de maling nemen
    maar veel succes ik zal voor jullie duimen
     
  5. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ohhhhh dan houd je maar vast....want als het een beetje tegenzit krijg je nog wel een paar keer een teleurstelling....Hoop het natuurlijk niet voor je. Probeer positief te blijven en je moet het natuurlijk leuk proberen te houden. Is mij alleen na ronde 4 niet gelukt....Moet zeggen dat je er natuurlijk niet zekerder van wordt na meerdere rondes. Maar ja, onze tijd komt ook vast wel!!
    Zet 'm op :)
     
  6. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ja natuurlijk komt onze tijd nog wel, maar ik vind het zo raar dat ik zo paranoide ben. Ik ben altijd heel rustig en kalm en ik maak me nu giga druk... Wat zit een mens toch raar in elkaar.......
    Ik duim ook voor jullie!!!!!
     
  7. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Hier nog 1,ik voel ineens een pijnlijk strak gevoel aan mijn buik,vlak onder de navel,zijkant borsten doen al zeer...en de CB digitaal ligt al klaar,maar ik moet echt wachtennnnnnnnnnn met testen :) :)
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Klinkt goed!! Zal voor je duimen!
     
  9. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Zou wel mooi zijn idd,we hebben over de 2 oudsten ook maar 3 maandjes gedaan ;)
     
  10. pammy

    pammy Actief lid

    ach meiden inderdaad onze tijd komt zeker
    en dan denken we wat is het allemaal snel gegaan als je trots met je kleine in je armen zit
    ik weet zeker dat we binnen kort allemaal een tweede streepje zullen zien
     
  11. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik hoop het en duim heel hard voor ons allemaal, ik ben allang blij dat ik niet de enige ben die vanalles voelt........
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik hoop idd dat je gelijk hebt! Dat we over een tijdje zeggen....wat hebben we ons toch druk zitten maken om niets ;)
     
  13. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Precies, dat lees ik graag... ik moet gewoon niet zo zeuren :( :(
     
  14. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Het is wel leuk dat onze cyclussen ongeveer gelijk op gaan :) ,zou ook heel leuk zijn als we allemaal tegelijk zwanger werden
     
  15. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    haha daar had ik nog helemaal niet op gelet, grappig :)
     
  16. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier nog zo eentje die ineens vanalles voelt :D
    Hoop ook dat ik er wat minder aan ga kunnen denken want anders gaat de teleurstelling te groot zijn als de :evil: eraan komen.

    Groetjes


    NOD 3 maart
     
  17. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    ik ben blij dat ik in elk geval niet de enige ben, maar het is voor ons allemaal erg balen.... Hoop inderdaad dat het na de 1e rondje wat rustiger wordt.....
     
  18. wies

    wies Lid

    30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Hoi Safian,

    Ik zit nu in ronde 2, en was vorige maand super a-relaxed. Ik ben normaal ook behoorlijk nuchter en rustig en kende mezelf niet meer terug. Deze maand gaat het echt al heel veel beter! Vorige maand was ik heel erg bang dat het voortaan iedere maand zo'n gestress zou worden, maar nu zie ik het wel weer zitten! Er is dus hoop!

    Wies
     
  19. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik sluit me ook aan bij de club :)
    ik voel ook van alles maar ik weet niet of het wat wilt zeggen want dit is ook onze 1e ronde....spannend!
    mijn nod is 5 maart
     
  20. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hier nog 1!
    Dit is mijn 1e ronde na mijn 1e "echte" menstruatie!
    Ik moet wel zeggen dat ik mijn "pijntjes" minder aan een zwangerschap link dan de vorige keer.
    Nu hoop ik op de 1e plaats dat ik een beetje snel ongesteld word, de vorige keer duurde het 80 dagen.
    Maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het deze keer helemaal niet komt! ;)
    Ik heb mijn banner op 28 dagen ingesteld, maar ik denk dat het wel weer iets langer gaat duren. :(
    We moeten het maar weer afwachten! Meer kan je niet doen, toch?!

    SUCCES allemaal!

    Ik duim me rot voor iedereen!

    X MIR
     

Deel Deze Pagina