Spanning, afwachten, zucht....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door safian78, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Als ik uit ga van de cyclus tussen dec.en jan.is die van mij 29 dagen,dus zo staat mijn banner hier ook...en ondertussen heb ik hele zere borsten(de zijkanten dan)
     
  2. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He meiden,

    Ten eerste wil ik jullie heel veel sterkte toewensen met al dat gewacht.
    bij mij voel ik de ongi al weer aankomen (pijn aan de zijnkant van mijn buik)
    Ook hebben wij deze maand niet echt actief gekluste zeg maar. wel rond de eisprong wat meer maar toch ik denk niet dat het raak is.
    Mijn temp. is trouwens ook laag. en die moet volgens mij hoog zijn. :cry:
    Maar goed we geven de moet nog niet op zolang de :evil: :evil: :evil: er nog niet zijn is het goed.

    Gr.
     
  3. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He Safian 78

    Ik zie net dat wij gelijk lopen, wat leuk zeg !!

    Gr. M
     
  4. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    hallo allemaal,

    ook ik heb er last van... ga nu voor ronde drie. nu moet ik eerlijk bekennen dat de eerste maand het ergst was en de volgende maand al minder. ik kan het nu ook wat beter loslaten. ik vind het wel ontzettend fijn dat ik op deze forums kan kletsen, dan kan je toch je ei kwijt bij mensen die je begrijpen.
    maar nog een vraagje... zien jullie nu ook iedereen om je heen die zwanger is??? :(
    wordt er helemaal gek van. loop ik buiten, iedereen zwanger. doe ik de tv aan daar lijkt ook wel iedereen zwanger... overal zwangere vrouwen behalve ik :confused:
    ach zal wel komen omdat je er mee bezig bent,
    onze tijd komt idd nog wel.

    groetjes babs :p
     
  5. pammy

    pammy Actief lid

    haha ja herkenbaar
    iedereen lijkt zwanger of net bevallen
    over al kinderwagens
    maar ik denk dat je onbewust heel erg op buiken gaat letten
     
  6. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo meiden!

    Allemaal heel herkenbaar!
    Het enige waar ik, op dit moment, mee bezig ben is wanneer de :evil: nou toch eens komen. Ik wacht nog steeds op mijn eerste "pilloze"menstruatie. Aangezien dit dag 71 al is, zakt me de moed wel eens in de schoenen :cry: . Ik heb al tig zwangerschapstesten gedaan maar die waren negatief, ik had ook niet ander verwacht hoor! (zou anders snel zijn).
    Waar ik het meeste van baal dat ik niet op mijn lichaam kan vertrouwen, het maakt me best wel eens onzeker.
    Ik betrap me er zelf op dat ik inderdaad ook overal zwangere vrouwen zie lopen..........

    Nou meiden succes allemaal

    Liefs An ;)
     
  7. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    O, wat balen voor je, dag 71, tja dan is het ook afwachten wat je cyclus gaat worden na het echt ontpillen. Heel veel succes!!!

    Ja, dat zag ik ook, maar ik voel dat morgen de :evil: :evil: :evil: komen...... Helaas..... Het blijft vreemd je voelt echt vanalles en het is allemaal onzin, maar als ik de andere meiden mag geloven gaat dat in ronde 2 beter, nou daar ga ik dan maar van uit, op naar ronde 2!!
     
  8. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , dit is mijn 2e ronde en heb nog nergens last van .
    Maar had ik de 1e echte ronde ook niet gelukkig .
    Ik had alleen in de ontpilronde van van alles nog wat last ;)

    Groetjes Joyce
     
  9. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Lekker Joyce dat je nergens last van hebt! De :evil: :evil: :evil: zijn vandaag gekomen dus ik zit nu ook in ronde 2, ben nu weer helemaal relaxed, ben beniewd hoe dat over een maand is.....
     
  10. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    jammer Safian, ik hoop voor je dat je ook aan het eind van deze cyclus relaxed kan blijven, ik denk dat ik het dan weer op m'n heupen krijg (hoop het niet)
     
  11. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    hoi an,

    het is echt balen dat je :evil: nog niet zijn gekomen.
    maar heb gehoord dat de eerste keer na je pilstop het soms heel lang kan duren voordat je weer voor het eerst menstrueert. hoop wel voor je dat ze snel komen.

    ik ben gelukkig (denk ik) vandaag na 13 dagen menstrueren niet meer ongesteld!!! :D
    kan ik eindelijk weer beginnen met klussen!!!
    ben alleen nu in de war wanneer ik met de ovulatietesten moet beginnen want mijn telling klopt niet meer. :(
    nou iedereen weer succes gewenst.

    groetjes babs :rolleyes:
     
  12. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    hoi!

    Het kan inderdaad een poos duren voordat je weer ongesteld wordt....
    Ik moet maar gewoon afwachten!
    Jij succes met klussen meid!!! Ik duim voor je

    Liefs An ;)
     
  13. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He Safian 78

    Balen zeg dat de :evil: :evil: zijn gekomen.
    Ik hoop dat het de volgende ronde beter is
     
  14. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ach ja, wat kan je ook verwachten na 1 ronde.... Hoop dat ik aan het eind van deze ronde wat relaxter ben... we zullen zien.. jij succes, wanneer ga je testen, zie dat je overtijd bent!
     
  15. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    ik heb vanochtend getest neg.
    Ik moet zeggen dat ik wel erg moe ben hoor de laatste paar dagen en ook wel steken in mijn zij, ik ga er maar vanuit dat de :evil: :evil: er aan zitten te komen, we hebben niet zo best geklust, en mijn temp is ook al een paar dagen laag. zo niet dan ga ik Wo. of Do. nog een keer testen.
    Inderdaad in de 2e ronde ben je al wat relaxer.(daar zitten wij nu in ) ik was de eerste ronde behoorlijk zenuwachtig omdat alles natuurlijk nieuw is.
    maargoed de tijd tussen je eispron en ongi. blijft altijd spannend.

    Gr.
     
  16. sappie

    sappie Fanatiek lid

    he hoi,

    Ben net als jullie net begonnen maar zit met een vraag.
    Ik ben 14-01-06 :evil: :evil: geworden. Heb een cyclus van ongeveer 40 dagen. Volgens mij had ik 14-2-06 mn eisprong (36.3) Tot op heden tempstijging 37.1. Kan iemand mij vertellen wanneer ik evt zou kunnen testen? K vind het allemaal maar ingewikkeld !!
     
  17. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Hmm dat vind ik inderdaad ook erg moeilijk, ik weet helemaal niet hoe het zit met temeraturen, zit nu net in ronde 2 en wil het wil doen, maar geen idee wat het inhoud als het hoger is en hoger blijft, sorry kan je niet helpen. IK zou gewoon een keertje testen, dan heb je eerst een beetje zekerheid, misschien is het neg, dan kan je over een paar dagen weer testen als de :evil: :evil: er dan nog niet zijn,

    Succes , liefs safian
     
  18. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Maakt het uit dat je temp lager is dan? Moet het hoog blijven mocht je zwanger zijn? Daar moet ik me nog maar even meer in verdiepen....
     
  19. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Volgens mij moet het constant hoog blijven als je zwanger bent. K wacht nog maar even met testen, misschien volgende week als de :evil: :evil: :evil: er dan nog nie zijn

    Liefs sappie
     
  20. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Ik sluit me ook bij jullie aan, ben er ook zo één. En pas in ronde 1... Maar toch echt heel gevoelige tepels en beetje bloedverlies gehad. Ik ben al eerder gestopt met de pil en toen ik had ik dat echt niet. En zo maak ik mezelf dus gek.
    Wachten duurt lang...
     

Deel Deze Pagina