Spanning, afwachten, zucht....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door safian78, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Wachten duurt idd lang. Heb net met een tampon getest en zie al een beetje roze, denk dat de :evil: :evil: :evil: eraan komen !! Balen !
    Op naar de volgende ronde, haha.
     
  2. pammy

    pammy Actief lid

    ik kan niet zo goed meer wachten
    vriend lief is anders tegen me maar zo lief
    en ik voel me ook anders
    pijn in mijn buik misselijk pijn in mijn borsten pfff veel plassen
    ach nog een paar dagen maar weet niet of ik kan wachten tot mijn nod
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Heb je voor jezelf al gependeld Pammy?
     
  4. Nonny

    Nonny Actief lid

    3 feb 2006
    156
    0
    0
    Het is natuurlijk altijd erg spannend..
    Ik had dat met Job ook en toen echt het geluk dat ik binnen 3 maand al zwanger was.
    Ben nu vorige maand gestopt met de pil en wacht nog even mijn ongi af en dan gaan we er echt voor... :D
     
  5. leentje

    leentje Lid

    14 nov 2005
    41
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi,

    Bij mij is het bijna het tegenovergestelde. Normaal ben ik best wel een stresskip, gezien dit hele gebeuren ben ik heel relaxed. Pas heb ik in een boek het hele verhaal gelezen over zwanger worden en ergens kan ik me namelijk nu nog niet voorstellen dat dit proces ook bij mij in mijn buik mogelijk is.
    Daarnaast vind ik het natuurlijk wel een beetje spannend vlak voor mijn NOD. Ik hoop namelijk dat ik door deze manier van denken wel vlot zwanger wordt. Ha ha, ik hou me lekker voor de gek zo he.

    Groetjes Leentje
     
  6. pammy

    pammy Actief lid

    nee voor jezelf pendelen is heel erg moeilijk je beinvloed de pendel onbewust en als i dus mijzelf pendel ben ik altijd zwanger hahahahhaha
    maar er is wel voor me gependeld en dat is voor februari dus deze maand dus extra spannend met al mijn kwaaltjes de pendel en de steen die gebroken is
    nog even en we wten het maar deze keer duurt het wachten zo zo lang
    zelfs mijn vriend is op van de zenuwen en denkt het zeker te weten hahahaha mannen
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    spannend hoor Pammy, dat alle voortekenen maar gelijk mogen hebben!!

    Karin
     
  8. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    jee dat is ook erg spannend zeg voor je pammy.
    ben benieuwd naar je verdere verloop.
    succes liek.
     
  9. pammy

    pammy Actief lid

    dank jullie wel
    ik hoop het natuurlijk ook
    en ik ben ook nog bijna jarig dus het zou het aller mooiste kado van de wereld zijn
    maar goed we duimen verder dank julle wel
     
  10. Patries

    Patries Actief lid

    22 feb 2006
    127
    0
    0
    Spannend hoor Pammy!!!
     
  11. pammy

    pammy Actief lid

    ja heel erg spannend kan bijna niet meer wachten ben echt geneigt morgen een test te halen maar ja 4 dagen voor nod lijkt me geen goed plan
    ik ga wel een test halen morgen maar hem nog niet doen als het lukt
    ik duim voor jullie allemaal
     
  12. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik was zo eigenwijs om vanmorgen al te testen met CB Digitaal(supertest!Snel resultaat dus ben erg te spreken over de testen)maar hij gaf negatief aan.
    Heb het idee dat mijn reuk beter is nu(alles lijkt nu ineens naar vanille te ruiken in de keuken :rolleyes: 8) ),en toen ik gisteren langs de Viswinkel reed,ging ik haast over mijn nek :)
    en mijn borsten doen zo'n zeer dat ik maar ff geen bh draag nu,verder erggggggg moe,en een hoop slijmverlies.
    Maargoed ik heb nog 2 testjes(het was een setje van 3)dus ik wacht nu maar weer rustig af tot de :evil: :evil: echt wegblijven
     
  13. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    klinkt erg veel belovend girl75!!!! ik zal voor je duimen
     
  14. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He safian78
    Moet je ff onder zwanger worden en dan termperatuurkaartjes kijken, daar staat heel veel info. over termperaturen

    Gr.
     
  15. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik zelf ben nu actief aan het wachten op de eerste eisprong waar we ook actief gebruik van gaan maken. :D

    Ik zit met zo onwijs veel vragen die ik aan niemand durf te stellen. Ze lijken mij zo dom. :oops:

    Maar ik zal het toch eens proberen hier.

    Als we sex hebben gehad loopt er bij mij altijd weer zoveel weg, dat het wel lijkt of er niets achterblijft om mijn eitje te zoeken.
    Helpt het om na de sex een tampon in te doen, zodat er meer achterblijft?

    Hoe kun je de kans op een bevruchting zo groot mogelijk maken?
     
  16. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi Jantien,

    Ik persoonlijk denk dat je de kans op bevruchting groter maakt door er niet zoveel mee bezig te zijn.
    Dat is heel moeilijk, dat weet ik, maar je moet je niet te druk maken over of er genoeg binnen blijft en dergelijke. Er zijn immers zat vrouwen zwanger geraakt door "voor het zingen de kerk uit" ;) .
    Het zaadje komt toch wel door hoor....
     
  17. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Tja er niet mee bezig zijn................................

    Het is nu het enige wat ik wil. Het is momenteel het enige waar ik aan kan denken.

    Toch ben ik wel realistisch, want ik weet heus wel dat het lang kan duren en dat het de eerste keer niet meteen feest zal zijn.

    Maar als ik iets kan doen om een kans op feest te vergroten..... dan wil ik dat zeker weten.
     
  18. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik sluit me helemaal aan bij andera 001 er blijft nog genoeg zitten.
    en als je vragen heb moet je ze gewoon stellen, daar leer je alleen maar van.

    Gr. M
     
  19. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Nou dat is dan in ieder geval een goed antwoord, want ik vind tampons vreselijk.
    Dus dan hoef ik daar niet aan te gaan.

    De calculator op deze site is een leidraadje.
    Natuurlijk niet iets om je aan vast te pinnen, maar hoeveel dagen moet je eromheen denken bij een goed regelmatige cyclus de afgelopen 6 maanden?
    Eisprong 6 maart - en + 3 dagen?
     
  20. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Hoe kun je pendelen of je zwanger bent.
    Ik ben daar wel benieuwd naar.

    Ook of het een jongetje of meisje wordt.

    En kan iemand vertellen hoe dit werkt?
    Het lijkt me zo onwerkelijk.
     

Deel Deze Pagina