ondraaglijke jeuk op buik. HELP!

Discussion in 'Gezondheid' started by MamaJoyce1988, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaJoyce1988

MamaJoyce1988 Nieuw lid

Feb 1, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds 3 weken heb ik ineens straie, terwijl ik vanaf week 7 aan het smeren ben. nou ja, hoort erbij zei ik. tot ik vorige week ineens ondraaglijke jeuk op mn buik kreeg, snachts word ik er wakker van. het lijkt wel of heel mn buik openscheurt, van onderaan mn buik tot net boven navel. ik heb het idee dat ik gewoon uit mn velletje scheur en onder de strepen kom te zitten, maar voor nu zoek ik vooral hulp voor het jeuken! strepen ga ik later wel mee om :p

2. MamaJoyce1988

MamaJoyce1988 Nieuw lid

Feb 1, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben overigens nu 36 weken zwanger

3. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Heb je ook een rode buik, of er velletjes op? Dat had ik bij mijn tweede zwangerschap. Veel jeuk en roodheid en bij mij bleek het een allergie voor mijn buikcreme van Collistar te zijn. Wel heel jammer omdat dat een ontzettend goede creme is. Toen ik van creme switchte was het bij mij weg.

Misschien zou je eens kunnen wisselen van creme?

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gewoon vet houden, dus een olie werkt dan beter dus iets in de trant van Bio oil en niet te warm douchen. Voor je striae kan je na de bevalling Slakkengel van de Tuinen proberen werkt als een tierelier :)

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha fijnnnn die heb ik net besteld :p hopelijk gaat dat hier wel goed.

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Veel smeren met bio oil bv en mentholpoeder tegen de jeuk.
    Als het erg blijft kun je je huisarts vragen of je levomentholgel mag gebruiken en zo ja, voorgeschreven kunt krijgen.

Share This Page