Ik heb werkelijk al bijna 2 weken geen nacht meer doorgeslapen. Val 's avonds wel in slaap maar na de eerste plasronde rond half 1 slaap ik helemaal niet meer. Ik lig te woelen en te draaien en heb erg onrustige benen. Ik heb wel slaappillen gekregen maar durf deze niet in te nemen. Ik kreeg te horen dat ik dat niet mag doen vlak voor mijn bevalling en ik ben bij mijn vorige zwangerschap bevallen bij 34,5 weken. Overdag een dutje doen lukt zelfs niet. Langer dan 3 kwartier slapen lijkt wel onmogelijk. Wat moet ik nou?
Van wie heb je die slaapmedicatie gekregen? Diegene opbellen en vragen of je t mag nemen en anders je verloskundige/gyn..
hier hetzelfde probleem helaas zonder oplossing.... ik zou niet graag slaapmedicatie nemen nu omdat ik dan het gevoel heb geen controle te hebben wat ik nu juist echt wel wil hebben. ik ben ook doodmoe en helemaal uitgeput en vraag me vaak af hoe ik in godsnaam de baby er ooit ga uitkrijgen zo....
ik had precies hetzelfde, ook ontzettend last van mijn benen en niet kunnen slapen. Heb wel slaapmedicatie gehad, tot in week 38. hier boven ze ook aan om een nacht in het ziekenhuis met medicatie te slapen, zodat het veiliger voelt
Hier inderdaad al bijna de hele zwangerschap niet doorgeslapen. Met als gevolg totale uitputting.. Ik ga nu ieder uur naar het toilet en ben dus ook ieder uur wakker.. Mij is verteld dat het er allemaal maar bij hoort en er is mij op het hart gedrukt dat ik de bevalling wel door kom (oerkrachten ed). In ieder geval heel veel sterkte allemaal! We moeten nog even volhouden vrees ik!
Durf ook echt niks in te nemen. Ga het na het weekend maar eens met mijn verloskundige bespreken. Ik heb nu yogamuziek en oefeningen op mijn mp3 gezet. Dit luister ik nu al ik weer eens wakker lig, zodat ik in ieder geval kan blijven liggen op bed en toch wat uitrust. Heb vannacht eindelijk weer iets beter geslapen! Die oerkracht waar iedereen het over heeft gebruik ik nu al iedere dag als mijn peuter door het huis heen raast, pffff nog maar een paar weken.....