hallo meiden!!! het is een tijdje stil geweest vanuit mijn kant,dit omdat ik zo'n ontzettende leuke(ahum) angelsound had gekocht en daarmee het hartje niet tot nauwelijks hoorde ik helemaal in de stress,en manlief probeerde mij te kalmeren......toch werd en is mijn buikje nu echt een zwangerbuikje aan het worden dus in principe geen zorgen tot gisteren...... had wat licht bloedverlies,niet gevreeën dus ik ging uit van dat er wat was,in de avond had ik er geen last meer van dus niks aan de hand.....vanmorgen wel gevreeën met manlief,tja ochtendmensen hihihi...,en daarna helderrood bloedverlies,dus toen toch maar even de verloskundige gebeld! die vroeg of ik de baby al had voelen schoppen,nou niet echt heel duidelijk ofzo.....dus ze zei kom toch maar langs,want ongerust het weekend ingaan is ook niks! we konden in de middag even tussendoor terecht,en wat zijn ze toch lief al die verloskundigen hier!!! maar goed ik ging ervanuit dat ze het hartje ging luisteren niet dus we kregen een echo ze ging kijken en het hartje klopte prima,ukkie is erg beweeglijk,en het groeit prima! de placenta ligt zowel aan de voor en achterkant,dus het kan nog alle kanten op,en dat ik onze beeb nog niet duidelijk voelde kan ook te maken hebben met het feit dat de placenta dus voor een deel aan de voorkant ligt en dat het de eerste zwangerschap is voor mij........ en nu het mooiste van allemaal,ik zei als je kunt zien wat het wordt maakt het niet uit wij willen het toch weten.....en ze kon ze zien dat het een MEISJE!!!!! wordt!!!! tenminste je zag een soort van "hamburgertje"en ze zei als dit een jongen is ontbreken er toch echt twee stipjes op het beeldscherm haha! maar goed met de twintigweken echo kijken ze er ook naar en als ze dan zeggen het wordt een meisje weten we het voor 100% zeker,alhoewel de kans dat er nog een piemeltje aan groeit is wel heel klein hahahaha! IK KRIJG EEN MEID!!!!!!!!!!
Fijn dat alles er goed uit zag! Wat een geruststelling hè! En wat leuk dat je nu ook hebt kunnen zien dat het een meisje is. Ik wil eigenlijk ook niet de Angelsound kopen omdat ik bang ben dat ik alleen maar gestresst raak als ik het hartje niet kan vinden...
inderdaad een geruststelling!!! nou die angelsound moet je ook maar niet kopen! mijn verloskundige zei ook al,als je het niet hoort ga je alleen maar zitten stressen.......dus echt niet doen!