Zwangerschapsboeken en agenda's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HOG, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Hallo dames,

Wie van jullie heeft ook zwangerschapsboeken gekocht/besteld en welke zouden jullie aanraden? Ik wil zelf ook een agenda kopen, maar weet nog niet welke... suggesties zijn dus zeer welkom :p

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap het zwangerschapsdagboek van prenatal.

Dit keer doe ik het via babyopkomst.nl, daarin kun je digitaal een dagboek bijhouden en dit dan voor 39.95 euro laten afdrukken na je bevalling. Ik vond dat wel heel leuk, je kunt ook kiezen of je er teksten van de verloskundigen bij wilt hebben of alleen je eigen teksten. En ik vind het makkelijk, je kunt nog eens wat aanpassen en foto's bijplaatsen

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb zelf de zwangerschapskalender "elke dag dichter bij"
    die is erg leuk vind ik zelf, elke dag weer een grappig feitje, je kunt onderin schrijven welke datum dat voor jou is en je kunt aantekeningen erbij schrijven....
    zo weet ik nu nog precies wanneer ik bij joy wist dat ik zwanger was, wanneer ik afspraken bij de vk had enz....

4. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Boeken de zangerschapsbijbel en veilig zwanger.
    Om in te schrijven: 9 maanden dagboek. Hier heb je een hele serie van, kraambezoek, eerst jaar en nog 1.

5. HOG

HOG Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik zit nu te twijfelen tussen twee boeken:

- 9 maandenboek van Babette Harms (je hebt dan ook een soortgelijke kraamboek)

of

- mijn 9 maandendagboek van Pauline Oud (dan heb je ook een soortgelijk kraamboek en 1e jaarboek)

Wie heeft de eerste of de tweede en wat vinden jullie ervan? :)

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik heb de tweede en vind het een erg gezellig dag/weekboekje. Staat niet extreem veel informatie in, maar voldoende en de vormgeving is superleuk. Er worden veel vragen gesteld, zodat je veel kunt antwoorden/opschrijven. Ik heb voor het 1e jaar dus nu ook het boekje gekocht van pauline oud.

Succes!

7. mama2011

mama2011 Niet meer actief

ik heb de tweede vandaag net binnen gekregen hij is erg leuk en vrolijk en staan leuke plaatjes in en je kunt er voldoende inschrijven hij is erg leuk!!
    durf er alleen nu nog niet in te schrijven:) wil eerst nog even wachten!

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik heb de zwangerschapsagenda van Beatrijs Smulders. Echt superleuk!

9. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    ik heb het boekje van pauline oud.

Is echt super leuk, staat ook veel informatie in en je kan er zelf bij elke week wat leuks bijschrijven.

Deel Deze Pagina