even mijn verhaal kwijt,korte lichte en te vroege menstruatie

Discussion in 'Eerste symptomen' started by buikje123, Jul 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    Hallo lieve mensen,

Ik wil toch even mijn verhaal hier doen. Ik werd 2 dagen geleden 3 dagen te vroeg ongesteld. Ik verloor de eerste dag alleen maar rare bruine afscheiding, heel weinig. Dag daarna beetje bloed en toen was het gewoon over, de krampjes ook ineens weg.
    Ik heb 2 dagen voordat ik ongesteld werd 2 testen gedaan die allebei licht positief gaven! Het maakt me gewoon allemaal een beetje onzeker. Ook om het feit dat ik vanmiddag enorme steken rechts en links in mijn buik had, zo erg dat ik op het punt stond de weekendarts te bellen. Herkent misschien iemand dit?
    Ik heb trouwens ook al een week enorme pijn in mijn borsten, dit had ik nooit van te voren en gaat niet weg, kan er ook niet meer op liggen..

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Dus je hebt 4 dagen geleden de laatste test gedaan? Ik zou toch voor de zekerheid morgenochtend nog een keer testen, om toch die onzekerheid weg te halen. Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent! Suc6!

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ja 4 dagen geleden ja en toen werd ik 3 dagen te vroeg ongesteld ook nog eens. ik ga morgenvroeg nog een keer testen en als deze negatief is dan is het waarschijnlijk toch een vroege mk geweest of toch een ongesteldheid.

4. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,962
    127
    63
    zuid holland
    Buikje, kan het misschien niet een late innesteling geweest zijn? Toch kan je ook wat bloed verliezen als je zwanger bent, je baarmoeder is beter doorbloed en kan natuurlijk zijn dat er een vaatje is gesprongen. Morgen testen dan weet je meer.

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    maar hoe kan ik dan al posi getest hebben als t een late innesteling zou zijn? dat vind ik zo raar. wel was het heel licht posi.

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hé buikje, die vraag wilde ik net stellen ;) Vroeg het me ook al af :)

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
  8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ja dan is d e vraag hoe ik dan al posi getest kan hebben voor de eventuele innesteling. of het is gewoon een bloeding?

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    1 ding kan ik wel zeggen, dit is zeker geen normale menstruatie:(

10. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    En buikje? Hoe voel je je vandaag? Heeft het doorgezet? Of niet en ga je nog testen vandaag? Doe gelijk de digitale van cb heb je meer zekerheid.. ben wel benieuwd! Maar buikkrampen horen erbij he! En misschien zegt dat oude bruinverlies helemaal niks! veel succes iig! liefs

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ik heb vanacht geen bloed meer verloren en dus eigenlijk maar 2 dagen licht ongesteld geweest met bruin bloed.
    ik heb nu ook geen steken of krampen meer gehad gelukkig, gisteren had ik echt hele erge steken links en rechts.
    ik ga nog een test doen ja, ik ben nog nooit zo licht ongesteld geweest dus wil toch graag zekerheid.. ik ben normaal 7 dagen en altijd optijd.

je hoort het wel he:)

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    vandaag ook testje gedaan, weer licht positief en zelfs iets duidelijker als die kruidvat van voorheen...
    echt raar? ongesteld en toch een positieve test, zelfs nog duidelijker?

13. mysore

mysore Actief lid

Dec 29, 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    gefeliciteerd hoor!! Ik heb gelezen dat je lichaam na de bevruchting al zwangerschapshormonen aanmaakt.. vandaar waarschijnlijk de positieve test, ondanks de late innesteling!

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    hey! dankjewel

ohh dat wist ik helemaal niet joh? is dat iets van tegenwoordig ofzo:D? ik had de hoop al opgegeven hoor toen ik eergister bloed zag. maar het is niet echt een heftige menstruatie, weinig bloed (veel bruiner) en veel korter dus! wie weet is er toch nog hoop....
    ik dacht misschien zit het hormoon nog in mijn lichaam ondanks de eventueel mk maar de test is zelfs iets duidelijker dan voor de menstruatie, wel raar dan..

15. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    denk toch voorzichtig gefeliciteerd! :D

16. mysore

mysore Actief lid

Dec 29, 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    haha dat is niet gek toch.. iedere dag maakt je lichaam weer meer hormonen aan!! Dat is goed! :)

Ik denk echt dat je zwanger bent, hoor! Want anders was je ongesteldheid wel doorgebroken...

Ik ben geen arts natuurlijk.. maar dat is wat ik denk ;)

17. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik had ook 2 dagen bruinverlies, maar vandaag is het echt wel doorgezet. Op naar de volgende ronde. Heb je nog getest?

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    nee maar k dacht dat als k n vroege mk had gehad t hormoon af zou nemen.. jammer mr rock.. op naar de volgende ronde.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Morgenochtend misschien nog maar een testje. Kan indd een innesteling zijn geweest. Hoop het voor je!!!!! ;)

En ik ben ook blij dat mijn 1e cyclus 29 dagen is, vind ik wel netjes. Maar voor ik de pil slikte was ik ook altijd 28/29 dagen. Misschien pakt mijn lichaam het weer snel op. :) Hope so!

20. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    29 dagen is heel netjes!:D

maaruh, kan dat bij een innesteling, 3 dagen bloeden? wel minder heftig, dat zeker maar toch de eerste dag wel beetje rugpijntjes gehad enz maar weer geen hoofdpijn, wat ik altijd standaard heb.

Share This Page