Je raad het al mijn mooie lg 2 van afgelopen juni die ik binnen een week liet vallen is weer kapot. Kan wel janken Sta met dochter patatje te eten laat ik hem weer vallen. Mijn eerste reactie was gvd. Waar op een vrouw naast mij zegt kan het wat minder. Ik had al stoom omdat ik giga boos was op mijn zelf maar oei ik kon dat mens wel de straat op trekken. Ik zeg van je hebt gelijk maar hou als je blieft even je mond dit is nu even niet het juist moment om mij te recht te wijzen haha. Vrouw rond 70 of zo. Pff ik zeg ik geloof niet in god dus zeg wat ik wil zo kwaad was ik eigenlijk niet op die vrouw of toch wel van waar bemoeid ze zich mee. Voor mij was het de ontlading dat schelde even. Maar daar gaat het niet om mij arme mobiel weer stuk.... Verzekering al gebeld maandag terug bellen kans dat het nu vergoed word is nihil. Nou ja grrr. Ik neem voortaan een mobiel met een beton om huizing. Had bescherm hoes er op hoor maar verkeert te recht gekomen dan breekt dat glas meteen. Wat ik met dit topic wil even mijn frustratie uiten.; Zal niet gelijk reageren denk vanavond aangezien mijn mobiel het niet doet en mijn oude aan de opladerhangt en het niet ook echt lekker doet haha. Balen. :x
Prima kom maar op als je dat zo vind. Pas gelden was er een artikel ergens je kunt beter even schelden dan het op kroppen. Dus punt. Leuk je reactie maar die stel ik totaal niet op prijs en wat jij er van vind zal mij een worst wezen. Trouwens schelden is niet mijn hobby. Doe ik alleen als er echt iets gebeurt waaronder dit. En iemand kan ook even wachten en dan zeggen van mevrouw even rustig. In de heet van de strijd mijn eerst reactie, Ook het gevoel van O nee he NIET weer.
Nou dan is het maar goed dat jij niet hier in Rotterdam woont. Of wij zijn hier met zijn alle een respectloos zooitje. @TS, heb je een aparte verzekering voor je mobiel? Dan vergoeden ze het waarschijnlijk gewoon.
Dank je. Nou dit keer waarschijnlijk niet had verzekeringsman aan de telefoon. ( bij mijn zusje aangezien ik niet meer kon bellen) En hij vertelde dat ze net de voorwaarden veranderd hadden omdat het zo vaak voor komt. Ik heb geen verzekering verder afgesloten omdat in juni het wel bij mijn inboedel zat. Ze gaan de polissen veranderen, Had ik het geweten had ik wel de verzekering na juni er bij genomen. Heb de reparatie shop al gebeld en het gaat 150 euro kosten. Vorige keer was het 160 tien euro goedkoper dan dit keer maar moet even wachten tot ik geld heb om hem te laten repareren. Had wel beschermhoes er om heen maar hij viel verkeerd op het glas. Daarom neem ik denk als hij gerepareerd is een stuk beton of zo waar ik hem in doet haha. Of ik stap over op die ouderwetse mobiele telefoons. Waarom maken ze ze nog niet van plastiek haha. Zie je ik ben wel boos maar kan ook wel lachen om mijn ellende denk dat het mopperen geholpen heeft hoop ik.
Ik woon gelukkig niet in Rotterdam. Maar als een oudere vrouw mij zal aanspreken op mijn gedrag in het bijzijn van mijn dochter zal ik mij schamen.
Ach omdat het een oude vrouw was moet ik mij dan maar schamen of omdat mijn dochter er bij was ach mens. Ik leer mijn kinderen misschien een verkeerd woord maar leg het daarna wel uit dat het niet de bedoeling is en in ( normale situatie.s dat je het niet gebruikt) heeft ze pijn mag ze van mijn gvd zeggen hoor.Daarna zal ik zeggen we letten op onze worden. Die mevrouw had ook de situatie beter kunnen over zien en even haar mond kunnen houden of kunnen zeggen vervelend dat het gebeurt is mij gekalmeerd en daarna zeggen let even op je woorden je wat er trouwens niet bij. Zuurpruimen genoeg op deze wereld.
Wat balen van je telefoon zeg! Ik had er wss ook gvd uit gegooid en niemand heeft daar wat van te zeggen hoor! Ik laat me niet vertellen wat ik wel of niet mag zeggen, zou mooi zijn.
Wat rot zeg! Ik liet laatst mijn nieuwe iPhone vallen, helemaal stuk gelukkig vergoedde onze inboedel het, binnen een week was ie gerepareerd. Tip: koop een goede siliconen hoes! Dan kun je hem laten vallen zonder ook maar een krasje.
oo zonde! :x misschien volgende keer als je hem weer laat vallen even een oproepje plaatsen via facebook ofzo daar maken sommige hem goedkoper dan via een winkel.
Ik niet, de oudere vrouw in deze kwestie had ook begripvol kunnen zijn en kunnen zien dat de telefoon in duizend stukjes lag. Jammer dat mensen die drang hebben om nog even na te trappen als iemand zich al rot voelt. @TS, ik zou als ik jou was even in de omgeving kijken of er niet ergens zo'n winkeltje zit die telefoons repareert. Die doen dat vaak goedkoper. Ik weet dat hier een iPhone dokter zit en die repareert beeldschermen voor 80
Kwaliteit van de telefoons tegenwoordig is echt crap. En dan zijn ze nog rete duur ook. Vind het echt belachelijk. Ik heb nu sinds een paar weken een nieuwe en ik heb hem nog niet eens echt laten vallen. Toch zitten er al 2 barstjes in.. joh hoe dan!?
Ik zou ook commentaar hebben gegeven als iemand mij terecht ging wijzen als ik iets stuk liet vallen en dan even vloekte! Heeft niks met respect te maken in mijn ogen want respect heb ik meer dan genoeg maar mensen moeten zich ook niet overal mee bemoeien! Als je zomaar uit het niks mensen ligt uit te schelden of zo, ja, dan mag iemand je wel terecht wijzen maar als je iets stuk laat vallen waar je behoorlijk van baalt dan moet iemand ook kunnen snappen dat je eventjes een scheldwoord gebruikt! Daarbij komt dat het geen fluit uitmaakt waar je woont!! Ik woon ook zeker niet in Rotterdam en vindt dat een behoorlijk kleinerende opmerking richting de mensen die daar wel wonen, waar is jouw respect?
Meen je! Wat heb je er omheen dan? Mijn man haalt vanochtend zijn Iphone uit zijn hoesje, zo bam met de voorkant op de stenen keukenvloer. NIKS aan het handje! Ik dacht echt die is totalloss!
Volgens mij heb ik gewoon een super gevoelig toestel. Mijn oude samsung die is nu nog niet kapot alleen batterij en doe het niet zo goed snel leeg die doet het alleen nog als die in de oplader zit vandaar ik een andere genomen had in juni Maar deze lg is meteen stuk met een val. Zit hardde kaft op dus maar ja als die nu gemaakt is ga ik op zoek naar een echt hele goede val bestendige hoes want dit is gewoon niks.