Nou, dames, voor mij nog een uurtje. Ik ga nu de hond uitlaten. Dan lekker naar huis rijden. Even een beetje opfrissen. Zit hier met klotsende oksels. hahahaha Wat een zenuwen. En waarom???? Jullie horen van mij terug.....
Nou dames, ik weet helemaal niks... Naast dat de baby erg beweeglijk was. Ze hebben wel 6 verschillende houdingen gezien. Hebben ze het ook niet geprobeerd. De cursisten mogen het niet. Maar de docent wel. Maar volgens mij was die net ongesteld geworden ofzo. Ik ben in ieder geval pissed! Gewoon de manier waarop! Maar goed. Ze konden omdat de baby zo beweeglijk was niet eens een goede meting doen... Dus nu.... Ben ik zo verdrietig.... Heb net gewoon staan huilen. (komt doordat ik zo boos was). hahaha Nou Essie, nu jij nog! Nog even wachten! Laat je het meteen weten???
aaaaah nee dat meen je niet, vind het heel rot voor je... helemaal omdat het zo gegaan is, hoop dat je wel een paar mooie beelden / foto's hebt.... en nu als de donder een afspraak maken bij een pretecho bureau.... heb je er al een op het oog?
O moiss, Wat ontzettend vervelend zeg dat die docent zo was maar wel fijn dat je beeb zo bewegelijk was. Dat je heel verdrietig bent en boos kan ik me helemaal voorstellen. Ik mag zaterdag voor een echo en hoop het dan te kunnen vertellen. essie: Ik duim voor je.
essie, kom op hoor! even goed je kleine uk toespreken, er moet er toch 1 zijn die blij naar huis gaat!! nog anderhalf uur... veel plezier
Ik heb zaterdag een afspraak. Wel 85 euro! Pffffff kan 3/4d en garantie op geslacht. Lukt het niet mag ik terug komen. Hebben jullie een goede? Die misschien minder duur is? Hahaha
moiss ik weet niet waar je woont maar ik heb zaterdag de echo in utrecht op de maliebaan. inclusief weekendtoeslag en terug komen als het nu niet te zien is voor 37,50 euro. Maar dat is dan wel in 2d
he Girly1985, ik heb daar nu ook een afspraak gemaakt. wel erg vroeg hoor. pfff. zaterdag om 9.15 uur. Maar ja het scheelt wel meer dan de helft. De 4d wil ik liever in een later stadium.... We zijn ook gek ook he, om even 40 te betalen voor alleen het geslacht. hahahaa Ben zo benieuwd naar Essie....
Hahahaha ja eigenlijk wel moiss maar ja hormonen, nieuwschierig zijn en verlangen dat is gewoon een dodelijke combinatie. Maar hoe komt het dat jij zoveel kwijt bent? Is dat vanwege het 3d? en heb jij alleen de geslachtsbepaling of heb jij ook iets langere echo? o ja ik wilde vragen of je in de buurt woonde maar weet het alweer. Moest ff stof en zaagsel uit mijn hersenen blazen.
Ik woon in Vleuten. Ik heb die dure afgezegd (was 3D met 4 foto's en dvd ) maar dat doe ik eventueel later in de zwangerschap. Dus heb jouw advies opgevolgd. Mijn vriend kan nu allen nog in de avond of weekend. Dus dan is alles duurder. Maar goed. Ik had me al zo ingesteld op het geslacht.... Dus wil het nu ook op korte termijn weten. Ik kan echt niet tot 20 weken wachten. Hoe laat moet jij zaterdag?
moiss: Ik moet om kwart voor 3 en ik wil ook echt alleen het geslacht weten hoor. Tegen mij zeiden ze dat er nog plek was om kwart voor 3 en was eigenlijk zo gespannen en verbaasd dat het op zo`n korte termijn kon dat ik was vergeten te vragen of het niet eerder kon haha. Ik ga daar wel navragen wat de 20 weken extra inhoud. Of weet jij wat dat inhoud? Ik bedoel op de site staat wel wat het inhoud maar ik wil graag weten wat die 30 minuten 2d inhouden die er extra bij staan. Die dvd snap ik wel maar is dat gewoon zoveel minuten extra??
Oei, dat durf ik niet te zeggen. Ik belde eerder vanavond ook naar hun kom ik net achter en toen zeiden ze dat de eerste afspraak dinsdag zou zijn. Dus ik denk dag iemand misschien heeft afgezegd? Had jij liever al zo vroeg willen gaan? Hahaha is vroeg hoor. Hahahah komt mij ook wel goed uit. Moet later weer naar een andere afspraak.
Ja is wel vroeg ja dat wel maar dan hoefde ik niet zo lang te wachten. Zou wel betekenen dat ik al om kwart over 8 half 9 in de auto wil zitten. Om eventueel file, wegversperringen en wegwerkzaamheden in te calculeren. (Tevens die grote kudde olifanten op de weg die helpen dan ook niet mee. Dit is commentaar van manlief) Gelukkig heb ik een drukke dreumes rondlopen dus die houd me wel bezig.
Jaaaaah Essie!!! wat goed zeg dat ze het heeft laten zien... en nu..... shoppeeeeeee hihi... wat ben ik blij voor je zeg, nu moiss nog.. en hopen dat ons kleine ukje ook wat wil laten zien over een paar weekjes