Moiss: weet je al wat meer? Werkt de kleine nu wel mee? Ben de hele ochtend al aan het duimen voor je.
We krijgen een jongen!!!!!!!!!!!!! En of de kleine meewerkt! Hij lag er perfect voor!!! Binnen 2 minuten liggen wisten we het. En hij heeft al wat hangen hoor! Pfffff
Jeeeeeeee gefeliciteerd wat fijn dat hij meewerkte zeg. Helemaal blij voor jullie. Hoe was het echobureau.
Wat leukkkk gefeliciteerd!! Ik zei ook jongen bij jouw nub foto toch? Super joh geweldig he als je het eindelijk weet
Ja echt heel leuk! Het echo bureau is leuk! Die vrouw was heel aardig! Ik kreeg 3 echo foto's mee (omdat ie er zo goed voor lag) en wat foto's op cd. Oke. Hierbij het bewijs. Kunnen jullie even piemel kijken! Hahaha
Wauw wat een mooie echo en idd duidelijker kan niet he hahaha. Ik ben nu ook steeds nieuwschieriger. Over een half uur drie kwartier rijden we hier weg.
spannend hoor!! Heb je zelf al een gevoel???? Ik ga zo les geven. Tussendoor probeer ik nog wel even te kijken hier hoor. Ik ben zo nieuwsgierig voor je.
Nee helaas geen voorgevoel dit keer. Bij mijn zoon wist mijn gevoel gelijk een jongen maar nu geen flauw benul. Is goed. Wordt echt nieuwschierig nu.
Nou meiden. Kort maar krachtig we hebben geen idee. Met andere woorden zijn nooit aangekomen. Manlief stond in de file ergens dus moest mrt spoed mijn moeder vragen. Die kwam. Dat werd dan al kiele kiele. Vervolgens schijt mijn internet ermee uit om vervolgens geen navigatie meer te hebben en daardoor mega te verdwalen. Gelukkig nog een afspraak kunnen maken voor donderdagavond om kwart over 8. Al met al ben :x:x:x en je hoeft maar boe tegen me te zeggen en ik begin te janken. Ik had me zo verheugd op vandaag. Was het nou omdat de kleine niet liet zien was het een ander verhaal. Maar dit. Nee bah bah bah.
ooooooo girly1985. Wat naar... Ik snap volkomen hoe je je voelt. Ik had dat gevoel donderdag.... Wat jammer.... Zal je altijd zien.... op zaterdag file... potverdorie. Gelukkig heb je voor donderdag een afspraak. Zorgen dat manlief op tijd thuis is en een route uitdraai op papier... ;-P Nee, zal je altijd zien, gaat er 1 ding mis dan gaat alles mis. Nog eventjes wachten. We kunnen er helaas toch niets aan doen. Komt allemaal goed.