Mijn man en ik zijn eind augustus alweer 5 jaar getrouwd en nu zou ik hem zo graag willen verrassen met een originele date. Ooit hebt ik wel eens gelezen over een privé bootje met picknick of een ritje met een koets en daarna een high tea, maar ik kan deze dingen allemaal niet meer vinden. Ook vind ik bijvoorbeeld een thuis kok of een hot tub neerzetten in de tuin allemaal leuke ideetjes, maar ik zoek echt dat ene leuke ideetje. Hebben jullie misschien nog leuke ideetjes?
Staan inderdaad wel leuke dingetjes op, maar het is het net niet Misschien moet ik niet zo veeleisend zijn
Dit heb ik in gedachten voor ons 10 jarig jubileum, en dan lekker uit eten bij bijvoorbeeld FG in Rotterdam EUROMAST | Rotterdam - Slapen & Ontwaken Maar mijn lief is sous-chef en ik weet dat samen uit eten gaan altijd boven aan zijn lijstje staat. Hier trouwens de hot tub Hottub huren Wat je ook zou kunnen doen is een trip down memorie lane. Dus van de afgelopen jaren voor elk jaar een bijzondere plek bezoeken of nabootsen om even bij stil te staan jullie de afgelopen vijf jaar hebben meegemaakt samen.
Ik weet niet waar/hoe jullie getrouwd zijn, maar kun je daar niet iets mee doen? Bijv gaan eten in het restaurant waar jullie gegeten hebben met jullie trouwdag, een tocht door de tuinen waar jullie foto's zijn gemaakt, naar een dansfeest in een galaversie van je trouwjurk. Veel plezier in ieder geval!
Lekker simpel daar houd ik van dus een leuk hotelletje aan de kust en dan lekker eten, 's avonds een strandwandeling en slapen in een mooi en luxe hotel.