Geniet er lekker van. Fantaseren is leuk! En de kriebeltjes die je na zo'n droom kan hebben zijn niks om je zorgen over te maken. Die horen er gewoon bij. Ik heb zo ongeveer elke maand rond mijn eisprong een nieuwe 'crush'. Dat kan een acteur zijn of een ex. Ligt er maar net aan over wie ik droom. Heeft niks te maken met vertrouwen. Dat ik er aan denk of er naar ''verlang'' heeft niks te maken met het feit dat ik het zou doen. Ik fantaseer er gewoon lekker op los. Niks mis mee. Geniet er gewoon van en maak het niet groter als dat het is.
hmmm eerlijk gezegd droom en denk ik zelden of nooit aan andere mannen. tuurlijk weleens gebeurd of gedaan maar zeker de laatste jaren niet meer. wij zijn deze week 13 jaar samen. sleur? tuurlijk is er weleens sleur maar ik denk altijd maar zo: ik weet wat ik heb en het gras is bij de buren altijd groener. alsje deze gevoelens serieus al na2 jaar hebt twijfel ik of het eeuwige liefde is/kan worden
Daar twijfel ik ook heel erg aan, zeker na alles wat er gebeurd is. Als wij Sylvano niet hadden gehad was ik zeker bij m weg gegaan. Dat maakt het gewoon wat ingewikkeld allemaal. We hebben ook echt hele goede dagen maar ook hele diepe dalen..
En of ik droom over knappe jongens en erg aantrekkelijk. Ook ik heb een periode gehad dat ik dacht hou ik wel van me vriend en ik heb nog maar 9 maanden. Waardoor het kwam ik was zo onzeker over mezelf en over de kleine in me buik dat ik bang was dat hij het niet meer zag zitten. Toch goed over na gedacht en ik krijg nog steeds kriebels van me ventje. Helemaal trots dat hij mijnes is. En tja ik droom ook echt wel over andere hoor ect. Toch ook nog wel angst dat hij naar een ander gaat hoor maar daar denk ik liever niet aab. Ben jij onzeker over jezelf? Over de relatie, misschien wat merr laten gaan van kijk schat ik ben er weer!! Ohja moet ik er wel bij zeggen dat wij geen seks meer hebben omdat hij het eng vind met die kleine, maar ik verlang er eigenlijk best wel naar misschien dat dat ook de reden is dat ik ee over fantaseer
Maar serieus? Na 2 jaar een beetje een minisleur is heus geen teken dat het allemaal niet voorbestemd is. Als je 2 jaar lang, dag in dag uit bij elkaar op de lip zit is zo'n sleurtje helemaal niet raar.
Meisje - het is allemaal zo normaal dat je dit voelt. Ik ben door hetzelfde diepe dal gegaan. Je hebt eigenlijk lange tijd zorgen gehad voor iemand, je was daar altijd mee bezig, moest jezelf even op een zijspoor zetten en daardoor geen tijd om over je gevoelens na te denken. En nu ... nu is opeens die ruimte er, en ga je twijfelen en nadenken. Je hebt die "zorg" niet meer, je hebt een andere zorg. En daardoor kan je het gevoel hebben dat je niet meer houdt van die persoon, of althans een stuk minder. Echt, geloof me, het gaat over. En aan het einde van de rit weet je. Ja, ik hou echt van hem en ik ga ervoor ... of Nee, het is echt uit. Maar dat kan je nu niet beslissen. Je leven is zo veranderd nu met hoe het was ... die omschakeling is gewoon heftig. Geef het tijd en lees niets in een stomme droom
Mmmm ik vind het niet normaal om over anderen de te dromen maar goed Ben vrij 'open minded' maar dit vind ik wel kwetsend tegenover je partner. En al helemaal na zo'n korte tijd, wat is nou 2 jaar...
Dromen/fantaseren over andere mannen is echt niet fout te noemen maar je moet er niet meer van maken dan dat het is. Zodra je de hele dag door aan andere denkt vind ik dit persoonlijk wel ver gaan.
Tuurlijk droom en fantaseer ik over andere mannen. Hallo ik ben niet van steen?! Wij zijn nu 6 jaar samen en ook echt wel downs gekend. Beetje flirten met andere is hier gewoon normaal, s'avonds liggen we toch naast elkaar in bed.
Nou als mijn man bij me weg zou gaan om een droom dan had ik eeuwig vrijgezel gebleven denk ik Ik droom vaak zat over andere mannen en fantaseer er ook echt wel eens om. Wil ik ect seks met ze? Nee daar heb ik mijn man voor. Wil ik een relatie met ze? Nee ik ben heel erg gelukkig getrouwd en zou niemand anders meer willen. Maar he ik droom zelfs over paaseitjes en schoonmaak middel en denk je dat ik dat wil? Nee als ik controle had over mijn dromen dan had ik alleen maar mooie dromen gehad
Maar, als jullie in relatie therapie zijn, leuke dingen en het nog saai vind.. Wat vind je dan saai? Bedenk dan iets wat je niet saai vind... Ik droom trouwens ook wel eens over andere mannen.. En dat je er nu wat meer mee bezig bent omdat je relatie even niet lekker loopt is ook niet zo raar, maar ik denk wel dat je misschien zelf ook iets aan het saaie kunt doen.. Ik ken verder je verhaal over verslaving niet.. Het zal vast een stempel drukken op je relatie, maar als hij hier nu van af kickt moet je hem juist steunen! En ja.. Het kan niet altijd leuk zijn! Wij zitten nu midden in de bouw en doen nu ook veel minder leuke dingen omdat we soms gewoon blij zijn even op ons gat te kunnen zitten!
Hahahaha Saja idd.. Maar ts ik lees net dat je alleen bij hem blijft omdat je een kind hebt? Dat is denk ik geen goede reden?
Ja, dat bedoel ik. Als ik lees dat sommige dromen kwetsend vinden tegenover de partner dan vraag ik me af wat ze dan van fantaseren vinden. Dat is namelijk wel iets waar je controle over heb. En als ze dat al kwetsend vinden. Hoe weten ze dan zo zeker dat partner dat niet doet? Dat is het mooie daaraan.... Niemand kan en hoeft het te weten
Haha. Ik droom trouwens ook redelijk vaak dat ik vreemd ga, maar dan word ik niet met woehoe-kriebels wakker, eerder met boehoe-kriebels. Dromen zijn helaas niet te sturen, maar betekenen voor mij persoonlijk ook niets.
Dromen kun je neit sturen, dus dat is niet gek hoor. Ik heb dat soms ook weleens en dan zwijmel ik de dag erna nog even op door. Of ik ga na wakkeer worden mijn eigen man verleiden. En als daar geen tijd voor is, dan ebt het wel weg. Een sleur heb je allemaal wel eens. Hebben wij ook gehad. 9 jaar samen nu en sinds 2 jaar getrouwd. We zitten nu weer in een echte up, maar ook wij hebben wel downs gehad hoor. En het is wat je er zelf mee doet. Ik heb wel eens een crush gehad voor iemand. Zodra ik merkte dat die man te vaak in mijn hoofd zat, ben ik hem bewust uit de weg gegaan. Nu snap ik niet eens dat het ooit in me op gekomen is. Trouw haal je uit wat je er mee doet. Dus droom er lekker op los en werk aan de relatie met je man. Dan komt het zeker goed.
Ja precies iedereen heeft zo zijn geheimpjes. Ik vraag het wel eens aan mijn man overwwie die fantaseert maar dat vertelt hij echt niet haha. Ik wil het eigenlijk ook niet weten.
Nou, precies. Ik snap die denkwijze dan ook totaal niet. Je fantaseert over een ander ... nou ... lekker belangrijk. Waarom is dat dan opeens een verkapt vreemdgaan?? Of erger ... je relatie is aan duigen?? Dat is meestal omdat je dat er zelf van maakt.
Nee, dat hoef ik ook niet hoor. Hij zegt altijd maar gewoon; over jou en daar laat ik het ook maar bij . Heerlijk politiek correct van hem haha, maar we weten allebei wel beter. Dat heeft niks met open minded zijn te maken, maar waar sta je precies in je relatie als je elkaars gedachten probeert te controleren?
Dat hoeft niet gelijk iets te betekenen en zal vanzelf weer weggaan als je er maar niks mee doet.. soms verlang je eens naar wat anders en dan niet zo zeer naar de persoon maar naar een ander leven misschien zolang jij weet dat je van je vent houd en je weet dat je niks met die gevoelens doet is er weinig aan de hand. Jou gedachtes zijn van jou daar heb je ook geen controle over. En fantaseren is heel natuurlijk hoor.