Je hebt helemaal gelijk hoor, Mary. Het is ook niet mijn bedoeling om te paniekzaaien. Is alleen maar hoe ik erin sta. Iedereen moet z'n eigen weloverwogen beslissing nemen. Tuurlijk merkt je zoon dat er wat gaande is. Die kleintjes hebben al veel in de gaten. (kleine potjes, grote oren). Daar zal best wat van zijn gedrag door te verklaren zijn. Maar het komt vast allemaal goed tussen grote broer en kleine zus. Nog even, de laatste loodjes. Succes vandaag.
Sorry Mary was op vakantie. Maar denk dat ik het(de)zelfde bedoel als Malaika. Weet je al wat je doet?
hoi en mary hoe was de echo . ligt ze al goed ?? bij mij weet ik het over 1 week. dan krijg ik een groeiecho gaat hier nog steeds prima , bloeddruk en suiker zijn volgens het boekje en de ctg's laten zien dat de conditie van de baby perfect zijn. vind het wel lekker om te weten dat ik met 38 weken zeker wordt ingeleid weet niet of ik het tot 42 weken zou uithouden ( het is ook nooit goed he) en maja nog steeds geen baby ?? ga je trouwens thuis bevallen of mag je dat niet? spinnekop
@ spinnekop: gaat lekker!! hier was de echo super! Ons meissie lag met dr koppie naar beneden!! Nog niet ingedaald maar volgens arts kleine kans dat ze terug draait... Ik krijg geen echo's meer, dus ze gaan er echt vanuit dat het zo blijft. Opluchting!!!
Fijn zeg Mary! Hoef je je daar niet meer druk om te maken Spinnekop, ook fijn dat alles goed was! En idd, ingeleid worden met 38 weken is ook prima toch? Hier dus nog steeds geen baby. Snap er niks van Voel me steeds meer bleh. Zit hele dagen binnen, ik kan nog geen 10 passen zetten met dat zere schaambot en ik kan dus ook niks met mijn dochter die er niks van snapt.. Ik slaap 's nachts nauwelijks, ben moe, chagrijnig en heb nergens zin in. Ja, in huilen maar dat lost ook niks op Maar toch, ik zou alles zo weer overdoen met de wetenschap dat de beeb voldragen zou zijn. Heb het er graag voor over, heeeel graag zelfs! Maar voel me wel bleh
owh maja wat pittig voor je... Echt lang kan het nu niet meer duren toch Waarschijnlijk ben ik er tegen die tijd net zo aan toe als jij, als ik zo ver mag komen.... Het is echt bizar, die enorme druk op je schaambot he? Heb je je dochter de hele week thuis, of gaat ze ook 1 of 2 dagen naar kdv oid? Ik voel me er wel eens schuldig over, omdat ik zelf gewoon thuis ben, maar Thomas gaat 2 keer in de week gewoon naar het kdv. Dat zijn voor mij echt bijtank-dagen. Op de andere dagen komen mn ouders soms langs die hem dan een beetje entertainen en soms ga ik bij een vriendinnetje langs die ook kids heeft van zijn leeftijd, zodat hij lekker kan spelen en zn 'ei' kwijt kan. Maar ik herken je dilemma hoor!
meid super zeg dat je meissie met dr hoofd naar beneden ligt, maak je toch kans op een gewone bevalling. en ik zie dat je al bijna 36 weken bent. super hoor! veel succes met de laatste loodjes
hoi nou mary , braaf kindje netjes naar beneden met hoofdje, nu wachten op de 37/38/39/40/41/42 weken en dan lekker bevallen! spinnekop
@ spinnekop: wanneer (welke datum) wordt jij ingeleid? Volgens mn vader ga ik nl op 28 augustus bevallen .... Hij is er heel stellig over, maf he?
hoi oei krijg ik dan toch gelijk, dat we op dezelfde dag gaan bevallen ik wordt vrijdag 27 augustus ingeleid ! dus het kan ben heeeeel erg benieuwd, nog even wachten jij bent dan 38 weken en 5 dagen toch, mooie tijd om te bevallen en heeft je vader wel eens vaker voorspellingen die uitkomen spinnekop
goh, dat zou wat zijn zeg! Mn vader heeft dat niet heel vaak, maar met echt 'grote' dingen zeg maar is hij wel gevoelig. Hij gelooft zelf meestal niet in in vage of spirituele dingen ofzo, maar hij was hier zo stellig over, echt bizar! dat zou betekenen dat we over 3 weekjes onze kindjes al in onze armen hebben!
haha dat zou wat zijn.. wel gelijk hier plaatsen dan he.. of hebben jullie buddy's hier op het forum?
nee heb geen buddy, maar ik zal zo snel mogelijk plaatsen zodra ik gelegenheid heb Maar voor nu mag ze nog ff blijven zitten
hoi ik probeer zo snel mogelijk goed nieuws te brengen ik zal sowieso mijn nichtje cherryayden vragen het te melden zodra het kan. spinnekop hoe gaat het trouwens thuis met ivar ? doet hij het goed, geef je trouwens borstvoeding
hoi rustig hier, iedereen aan het genieten van het weekend. ik had gisteravond een beetje roze afscheiding na het plassen wat zou dat zijn ? ik heb nu ook een soort van menstruatieklachten zou de bevalling al beginnen of zou het indalen zijn spinnekop