hoi mary wouw 37 weken en veel plezier vandaag !! spinnekop waar is maja ? aan het bevallen ? spannend
Whoehoee, Mary 37 weken vandaag!!! Jeeeeeej Neuj, niet aan het bevallen. Denk dat deze om te compenseren 6 weken extra wil blijven zitten Sinds vanochtend verlies ik wel steeds slijm en sliertjes bloed bij het afvegen na plassen (sorry, beetje onsmakelijk..) Mijn vriend is ziek dus van mij mag het nu nog wel even een dag of 2 dagen duren..
Mary van harte gefeliciteerd 37 weken zwanger wie had dat verwacht!? Goed zeg, nog even volhouden wat betreft de laatste loodjes
hi meiden, thanx voor de felicitaties!! Het was gisteren ook echt een leuke en feestelijke dag dus nauwelijks online geweest! Tussen de middag hier in ons dorpje lekker gelunchd met zn 3-en en daarna ff geslapen. Om 15u00 kwamen mn vriendinnen helemaal in het roze opgetogen (balonnen, hawaii-slingers etc etc). en hebben we een soort baby-shower gedaan, met roze m&m's, muffins en cadeautjes. Heel gezellig! Daarna chinees gehaald, dus was daarna wel gesloopt, maar was echt de moeite waard! We hebben het echt gevierd dat dit kindje geen prematuur zal zijn! Verder begint het lichamelijk wel pittig te worden nu. zeker met een peuter. Geeft niet, alleen wat onpraktisch en wat ongezellig voor hem.... Iemand ideetjes om hem te entertainen met dit slechte weer wat mij zo weinig mogelijk energie kost?
- Lekker veel teletubbies of bob de bouwer op dvd laten kijken, - zandbak in de tuin (als je een tuin hebt) - op een fietsje/ loopauto in de tuin - houdt ie van tekenen? of knippen/plakken alvast een mooie slinger laten maken voor als de kleine baby er is. - Iets met hem doen/ hem iets laten doen in het kader van de nieuwe baby bijvoorbeeld luiers klaarleggen ofzo? - in badje doen (tenminste die van mij vermaakt zich dan zo een half uur) - wandelen met de kleine (weet niet of dat nu veel energie kost) - autorijden met de kleine - lekker een nachtje bij opa en oma logeren als hij dat leuk vind - pfff weet niet meer te bedenken!
we hebben vanochtend een stoplicht van een pak melk geknutseld en een Ernie van een wc-rol (ben zelf niet zo crea, maar ging ons saampjes best aardig af ) en ff een beetje tv gekeken. En samen wasjes gedraaid en in de nieuwe droogtrommel gestopt (vindt ie al een belevenis op zich! ) Vanmiddag zie ik dan wel weer wat we gaan doen! hihi
hoi nog even volhouden met je peuter ! en buik ! ik vind het ook best lastig om de dag door te komen met mijn zoontje we rommelen maar wat aan hij vind het op dit moment leuk om te puzzelen en met een pen alles onder te kliederen, dus heb ik een gigantisch schetsblok gekocht en wat stickers ik heb afgelopen vrijdag echo gehad meneer lag in stuit vandaag echo gehad nu ligt meneer dwars maja: je gaat aardig richting 42 weken spinnekop
@ spinnekop: hmmm dwars.... misschien een voorbode van alsnog spontaan draaien (om maar positief te blijven? ) vandaag ff bijtanken: thomas is op kdv en vanmiddag naar de VU, dus ben benieuwd! @ maja: jij bent ook lekker onderweg idd! Man al beter?
@mary: nog gefeliciteerd met je 37 weken!! @ spinnekop, jij ook al bijna 37! hopen dat kleine man nog draait.. @maja, man beter? al aan het bevallen?
ja hoor lekker tv kijken.. lang bad laten nemen... liedjes zingen, verhaaltje lezen.. vooral niet schuldig over voelen
Nou meiden, vanmiddag in de VU geweest en alles weer prima! Nog steeds koppie naar beneden Wel ff bloed geprikt, omdat ik verschrikkelijk veel jeuk heb om e.e.a. uit te sluiten, maar ga er vanuit dat daar niet echt iets uitkomt! Morgen komt mn moeder ff poetsen hier, dus dat is ook een fijn idee, dat alles er een beetje fatsoenlijk uitziet voor de bevalling (tenzij ik 2 weken overtijd loop, dan moet t nog een keer )
hoi ik denk dat ik al eerste ga bevallen (niet lullig bedoelt hoor , want ik weet hoe zwaar het is) niet op de manier die ik wilde , maar goed ik leg me er langzaam bij neer dat meneer niet meer draait oh en ik wil wel foto's zien van de nieuwe aanwinsten hoor ! spinnekop
waarom denk je dat spinnekop? 27 of 30 aug is nog wel eventjes weg toch? Ik denk dat maja trouwens het eerste bevalt (dat hoop ik iig voor dr ) Ik hoop zo voor je dat ie nog draait!!