@ m Ben je weer zwanger? Ik heb gewoon wkz gebeld en afspraak gemaakt met m'n gyn. Alleen konden ze me daar niet helpen met clomid enz.
@M: jammer! @Spinnekop en Mary: tjongejonge wat gaan jullie toch goed! Het kan nu niet lang meer duren en dat hoeft gelukkig ook niet meer!!
he meiden net terug van het ziekenhuis, jullie raden het al , meneer ligt nog steeds dwars maar misschien a.s vrijdag al ks als er plek is tenminste vind het nu toch wel spannend worden!! spinnekop
Vrijdag a.s. is dus morgen?! Wow, dat is wel heel snel!!! Wanneer hoor je of het echt doorgaat? Spannend zeg!! Ik zit morgen dicht bij de computer!
hoi jipper overmorgen is het vrijdag ! moet me om 8.15 u melden dan krijg ik eerst ctg en bloeddruk meting daarna echo bij gynaecoloog ligt meneer goed meteen inleiden (heb nog steeds hoop) ligt meneer niet goed dan belt de gynaecoloog of er nog plek is als dat zo is vrijdag anders toch maandag voor 12.00 u spinnekop
@ m Jammer, wist heel niet dat jullie weer bezig waren. Wel helemaal zonder hormonen proberen? @ spin Ik hoop dat jullie eigenwijsje nog draait naar beneden. Keizersnede lijkt me ook niet alles maar ja als het niet anders is. Sterkte!
Oh spannend spinnekop!! Ik zal voor je duimen dat meneer gewoon braaf met z'n koppie naar benee ligt en anders is het duimen voor een plekje voor vrijdag!!
Oh spin wat spannend!!! Laat je het weten, want dan weet ik hoe ik het hier uit moet kienen dat we toch nog op dezelfde dag bevallen! Vandaag zijn mn geboortechocolaatjes (ipv beschuit heb ik chocolaatjes met muisjes) binnen en is het verduisteringsgordijntje voor het velux-raam geplaatst op de baby-kamer, dus nu helemaal ready to go! Zo maf joh dat wachten ineens...; heel andere gewaarwording dan met 31w5d zo overvallen worden. Wel bijzonder om allebei mee te maken! Oh maja: hoeveel woog je kindje bij geboorte? (nieuwsgierig)
spannend spinnekop.. dat is echt snel moon, ja zonder clomid.. wil geen clomid meer, maar ja het kriebeld toch wel erg, al proberen we niet echt hoor.. ik wel natuurlijk (kan het niet laten) maar we hebben het er niet constant over zoals vorige keer
Ben er niet helemaal bij geloof ik... Maar nog steeds heel snel dus!! Hopelijk draait die kleine eigenwijze man nog, dan kun je hem van 't weekend lekker in je armen sluiten!! Good luck!!
@ m Had ook niet anders verwacht haha. Je wilde toen ook al zo graag. Ik hoop echt voor jullie op een wondertje! Zijn de rest van de meiden van clomid nog niet zwanger? X