@mary: laatste loodjes zijn inderdaad zwaar, sterkte! stomme is dat ik al de hele week het gevoel heb dat je vrijdag gaat bevallen, dat zou dus idd gelijk zijn met spinnekop, als er plek is..
hoi meiden hier ben ik , vandaag nog even flink het huis poetsen. want morgen kan het zover zijn en mijn man nog wat orders en opdrachten geven. ik hoop eigenlijk stiekem dat het morgen ook daadwerkelijk gaat gebeuren. de anaesthesioloog hebben morgen wel tijd het ligt dus aan de gynaecologen die kleine vent draait niet meer of er zou een wonder moeten gebeuren. mary voor jou komt het ook steeds dichterbij, ik blijf je succes wensen, bij deze en ze komt er echt wel uit hoor ! als het morgen niet gaat gebeuren meld ik me weer en anders meld ik me waarschijnlijk pas weer als ik thuis ben ( weet niet of ze internet hebben in ziekenhuis) kan mijn nichtje cherryayden ook even vragen een bericht te plaatsen. spinnekop
succes spin, mijn duimen draaien (en hopelijk je beebje ook nog op de valreep!) @miffy: zou geen probleem hebben met vrijdag!
Jeetje, wat spannend hier allemaal! Ik kom steeds even spieken. Zet hem op meiden Timme heeft een regeldagje, hele dag aan de tiet. Gezellig
iemand al iets van spin vernomen?? Spannend!! Hier relatief rustig.... t zal toch niet dat ik uiteindelijk overtijd zal lopen?
Dag dames, Ik heb net een telefoontje gehad van Spinnekop ( mijn tante). Zij is nu in het ziekenhuis en de baby was helaas niet gedraaid. Dus...zij gaat vanmiddag om twee uur onder het mes voor een keizersnee! Ik vind het zelf vet spannend, ben zo benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte!
@cherryayden: bedankt voor de update! Als je nog contact met haar hebt: wens haar succes!!! Zorg je dat ze ook geniet??
o! cherryayden dank je voor de update, dus nu nog minder dan een half uur, ik word er helemaal zenuwachtig van! vanaf hier nogmaals de succeswensen aan je tante!