Wat spannend he! Zou het kleine spinnekopje er al zijn? Ik hou vandaag dit topic goed in de gaten! CherryAyden, fijn dat je ons op de hoogte houdt!
Zie Spinnekop's banner: Ben krijgt een broertje! Maar ik denkt dat we nu wel kunnen zeggen: Ben heeft een broertje!
Ik ben ook vast te ongeduldig kwam ook al even spieken voor nieuws, maar zo snel zal het nieuws wel niet zijn
Hooi daar ben ik eindelijk! Alles is goed gegaan! Ze heeft een gezonde jongen gekregen van 3760 gram en hij heet: Neil !!! Mijn moeder ( haar zus) belde me en vertelde dat Spinnekop nog even beneden lag ( toch wat bloed verloren maar volgens mij niks aan de hand verder) en dat de baby nog in de gaten gehouden wordt vanwege de suikerziekte. Maar hij schijnt al flink overal op te willen zuigen en het lijkt een tevreden baby! Jeeeej!
Super!!!!!! gefeliciteerd spinnekop, en cherryayden natuurlijk ook met je (achter?) neefje!! wat een super mooi gewicht trouwens zeg, en leuke naam! hoop dat ze allebei snel zullen herstellen en lekker thuis mogen genieten van een echte kraamtijd!
Wauw, weer een wereldwonder erbij! Spinnekop, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Een super kraamtijd gewenst!
Daar is ie dan! Gefeliciteerd Spinnetje, man en broer met jullie zoon&broertje! Erg leuke naam.. vind hem stoer. Geniet van je kraamtijd meis.