Goed gedaan Spinnetje!! Van harte met jullie zoon Neil!! Hopelijk herstel je zelf snel en kun je heerlijk gaan genieten van een onbezorgde kraamtijd!!
Spinnekop van harte gefeliciteerd met de geboorte van NEIL! wauw wat doet ie het goed zo te horen, heel erg fijn! Geniet van jullie kraamtijd!!!
Jahoeeeee, gefeliciteerd spinnekop! Leuke naam joh! Ik wens je een spoedig herstel en hopelijk een zeer fijne kraamtijd!
ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!! Spin, ik ben jaloers op je! (maar gun het je natuurlijk helemaal dat je lekker gaat genieten van je op tijd geboren ukje Neil!!!)
Neil, welkom! Wat fijn dat je er bent. Gefeliciteerd met je geboorte. Geniet van je lieve mama en papa, en van je grote broer Ben. Spinnekop (en spinnekop-man) Gefeliciteerd! En nu kan het grote genieten beginnen!
Spinnekop: Gefeliciteerd met jullie 2e zoon Neil Doe het maar rustig aan, op naar een voorspoedig herstel en dan lekker gaan genieten van je gezinnetje. Mary: nog even en dan heb jij ook je beebje in je armen, fijn dat je het al zo lang volhoud!
Hiep hiep hoera!!!!!!! Ik lees in dit topic dat er een kleintje is geboren! Spinnekop, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie NEIL. Wat heerlijk meid! Ga genieten van jullie kleine wondertje. Liefs, Banjabes
neejjjjj helaas... sorry meiden, drukke dag vandaag! Tuinhuisje besteld bij intratuin en mn vader en mn man bezig geweest in de tuin en mn moeder en ik met Thomas en broodjes verzorgen enzo
helaas nog steeds niks.... Maar heb wel t idee dat ze steeds lager en lager ligt en heb af en toe wat krampjes in mn buik, dus misschien wat voorbereidend werk??? *hoop hoop*..
Hoi meiden, Ik heb even alle verhalen teruggelezen en tijdens het lezen vond ik het zo wonderlijk om te lezen hoe alles ging. De angst, de twijfels tijdens de zwangerschappen (na een eerdere zwangerschap die geeindigd is in een vroeggeboorte). Ik kan me dat zo voorstellen. Maar als ik dan zie hoe ver sommigen van jullie gekomen zijn (mary 39 weken nu....jeetje!), dan geeft me dat toch hele goede moed voor een volgende zwangerschap. Het kan dus ook zo gaan! Goed om te lezen meiden. Mary laatste loodjes nu en bijna genieten van je kleine meid. Liefs Banjabes
Jemig Mary, al weer 39 weken! Ongelooflijk! En zooooo fijn om te zien dat dat ook 'gewoon' kan na een vroeggeboorte!
Hup Mary hup! Spannend zeg! Nog héél even.. Hier gaat het iets minder. Timme ligt in het zh met ws een virusinfectie. Hij is best wel ziek. Lig nu naast hem, hoop zo dat hij gauw weer beter is.. Kom later nog wel weer even spieken voor nieuws..