oh maja wat vervelend.... Wanneer mag hij weer naar huis denk je? Ik duim voor je dat hij weer snel beter is.....en dat je weer snel van je kindje en kraamtijd kan genieten! Hier nog altijd niks; begint saai te worden
Maja: jee das niet zo mooi, hopelijk knapt jullie ventje snel op en mag hij weer naar huis. Mary: straks ga je echt nog overtijd meid, wie had dat ooit gedacht
@ caruli: ik iig niet Ik hoop het niet, want dan groeit ze alleen nog maar verder en dat moet ik er ook allemaal uit zien te krijgen.... Het zal het lot wel zijn, die probeert de boel een beetje te 'middelen'
@ maja Oh wat vervelend zeg! Beterschap met de kleine man. @ mary Hihi moet elke keer weer lachen als je schrijft dat ze er nog uit moet. Komt echt goed!
@Maja; Dat meen je niet?! Wat vreselijk naar!! Dat dat jullie nu net weer moet gebeuren. Hopelijk knapt kleine Timme snel op. Veel sterkte hoor!! *knuffel* @Mary; Het wordt nu toch wel tijd hoor... Heb je alles al geprobeerd? Het hart van een ananas gegeten, tonic gedronken, op je kop gaan staan?
@ maja, oei dat is schrikken, hopelijk is hij snel weer opgeknapt en mag hij weer mee naar huis. @ mary, er is er nog nooit 1 blijven zitten hoor , komt echt wel goed, maar jeemig 39 weken al dat gaat goed zeg.
Maja, wat naar dat je kleintje in het ziekenhuis ligt. Sterkte en beterschap. Mary, je kunt altijd ook nog even je man grijpen, schijnt ook te helpen om de weeen op te wekken. Heb je een kolf? Als je die op je borsten zet (en aanzet natuurlijk) schijnt dat ook weeen op te kunnen wekken. Nog even doorzetten.
@ moon: ja lach maar . Zo groot ben ik zelf niet en t moet nog wel passen, hihi @ jipper en malaika: goede tips allemaal, hihi. Aan seks moet ik al een tijdje niet denken eerlijk gezegd, maar als t helpt.... Ananas en tonic valt te proberen. Op mn kop... hmmm En ik heb nog geen kolf in huis, die ga ik huren dus die truc kan ik niet uitproberen.. @ blaine: ja weet ik wel hoor... maar ik ben dus als de dood dat ze straks 'te groot' is voor mij om er uit te werken... Dit kindje is ong 2 keer zo zwaar als Thomas destijds was, dus ik heb echt geen idee of ik dat wel kan.... Maja is ook pas 1 dag voor de uitgerekende datum bevallen, dus misschien ga ik haar wel achterna...
Tjee Maja, is het niet voor een vroeggeboorte.. lig je wel ergens anders voor in het zkh.. hopelijk is de kleine man snel beter!
@maja, wat vervelend zeg, hopelijk knapt hij snel op!! @mary, fenne was ook bijna 2 keer zo groot als mila, en die paste ook!
He Maja, nee toch! Wat vervelend zeg!! Hopelijk mag je snel met hem naar huis toe om weer verder te kunnen genieten!!!
hoi meiden allereerst bedankt voor jullie lieve reacties. wij zijn vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis en hier is hij dan NEIL View attachment 98195 kort mijn verhaal vrijdag controle alles was prima , maar meneer was nog niet gedraaid de gynaecoloog heeft overleg gepleegd en de ks kon dezelfde dag om 14.00u plaats vinden tijdens de ks is er een complicatie opgetreden. de gynaecoloog heeft door een vleesboom gesneden met gevolg 3 liter bloedverlies neil lag ook vast met een armpje , dus maar goed dat ik geen draaipoging heb gedaan. ruggeprik was vervelend maar niet pijnlijk de borstvoeding gaat moeizaam, maar oh wat is het heerlijk om je ventje op te kunnen pakken wanneer je wilt. neil woog 3762 gram en is om 14.57 geboren spinnekop hup mary nu jij nog !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@spinnekop; Wat een liefje!! Maar wat naar dat zo mis ging tijdens de operatie. Hopelijk knap je snel op zodat je nóg meer van jullie 2e Kanjer kunt genieten!!
oh spin wat eeen schatje!!! Op de een of andere manier past de naam Neil ook echt bij het plaatje! Wat een eng idee van die vleesboom... Maar goed dat je geen draaipoging hebt gedaan idd.. Wat heerlijk dat jullie thuis zijn! Bv: gewoon kijken hoe t loopt en anders lekker overstappen op kv! Genieten staat voorop nu! Ik wil ook!!!!
@spinnekop wat een scheetje, lief zeg, en duimpje heel tevreden in zijn mondje! aaahhh lieff Ik hoop dat het met jou ook gauw weer beter gaat! wat een mazzel dat je geen draaipoging hebt gekozen. van die vleesboom is echt wel erg zeg. @Maja sterkte voor jullie, wat vervelend zeg! kon je eigenlijk thuis zijn, nu dit.
@ Spinnekop: Niel is prachtig! Wel even je banner aanpassen hoor. @ Maja: Ik hoop dat Timme snel opknapt. Gaat het al wat beter met hem?