klinkt heel erg en verwend, maar ik word een beetje moedeloos van dat gewacht.... Ik schaam me dood, want mag mn handen dicht knijpen dat mn ukkie zo lang bij me heeft willen blijven! Maar toch.... Sorry hoor, beetje dipperig ineens (zullen wel weer hormonen zijn)..
wachten duurd ook lang.. maar ik zei toch 10-09-2010 is een leuke datum.. nog even wachten hebben we al een weddenschap hier over de datum??
Jammer, Mary. Wachten is moeilijk als je iets graag wilt. Maar het eind is toch echt wel in zicht, nog maar maximaal 2 weken (ongeveer).
Ik had precies hetzelfde. Geeft niks die gevoelens, gewoon maar accepteren dat je die hebt. Kindje komt nu echt gauw! Nog even volhouden meid.
nou mary, balen zeg!! had het gevoel bij fenne ook hoor, sterker, ik zou dus die dag met gyn gesprek hebben over mogelijke inleiding is dus helemaal niet nodig geweest.. nog even volhouden meid, ik duim voor je dat het niet lang meer duurt!
morgen ff ananas halen en bitter lemon (jakkes) straks was ff van zoldder halen dus dan weer ff 2 trappen misschien helpt het... ga nu ff slapen; ben zooooo moe!
hoi volgens mij moet je wel het binnenste van de ananas eten. alle ogen zijn nu wel op jou gericht mary ik ben reuze benieuwd naar wat voor een soort bevalling jij krijgt. spinnekop
oh jakkes het binnenste? Ik ook! hoop een voorspoedige Hoop dat al die voorweeen al een beetje de boel vergemakkelijken..... Hoest met Neil en met jou spin?