22 april ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Gewoon normaal.. niets bijzonders. +/- 10 mei ovulatie gehad. Rond die tijd natuurlijk veel geklust. . 25 mei is mijn nod. Maar nu heb ik sinds gisteren al last van lage rugpijn, krampen in schaamstreek en sinds vanmorgen verlies van helderrood bloed bij afvegen en iets in toilet (sorry)...maar geen slijm/propjes ect. Wat is dit nou? Als ik ga googelen, lees ik dat innestelings bloed vaak bruin is. Ben ik nu weer opnieuw ongesteld? Is het einde oefening deze maand? Ik snap er echt niets van. Wie heeft dit ook eerder meegemaakt? Wat nu?
Kan best rood zijn volgens mij. Is goed doorbloed daar, kan adertje geraakt worden. Als je inderdaad rond 10 mei ei had is het wel precies tijdstip van innesteling, luteale fase van 6 dagen heb ik nog nooit gehoord Hopelijk straks positieve test!
Ik hoop het ook! Al heb ik geen zekerheid dat het idd 10 mei is geweest dat mijn ei is gesprongen. Ik maak nog geen gebruik van ovulatie testen. Spiraal is afgelopen dec verwijderd en verder een normale cyclus van 28 dagen. (Al was ik de laatste keer 5 dagen overtijd).. Maar bedankt voor je reactie, ik hoop dat er nog meer ervaringen binnen komen..
Innesteling kan ook rood zijn. Heb bij 2e zwangerschap een paar uur echt best flink, zoals een menstruatie, rood bloed verloren op 6 dpo. Daarna hield het alweer op en nog 2 dagen licht bruinverlies.
Dat klinkt positief! Ik hoop het zo. Had je ook last van menstruatie achtige klachten?.. Er zat overigens geen slijm/propjes ect bij.
Het kan een innesteling zijn maar kan ook een tussentijdse bloeding zijn. Dat gebeurd als je eventjes minder progesteron aanmaakt of zo. Ik heb dat ook een paar keer gehad maar heeft me trouwens niet er van weerhouden ook die maand zwanger te worden.
Ja, ik had in ieder geval iets daarvoor ook menstruatiekramp en pukkels enzo. Tijdens weet ik het niet precies meer, niet veel kramp. Maar innesteling geeft wel ook vaak menstruatieachtige pijn, dus kan prima samen gaan.
Pillow, was 22 april de éérste dag van je laatste menstruatie? of bedoel je dat het je laatste dag van je menstruatie en was je op 23 april niet meer ongesteld? Ik zat eventjes te tellen (28 dagen cyclus toch?) en ik kwam op een andere NOD uit bij jou?
Ze is d'r laatste cyclus 5 dagen later ongesteld geweest dus na 33 dagen, dan klopt het wel precies. Het zou mogelijk een innesteling kunnen zijn. Ik hoop het voor je, succes!