Spanning onderbuik, symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Star880, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ben nog niet zo lang zwanger. Heb eigenlijk geen last van zwangerschapskwaaltjes, behalve rommelende buik.

Ik merk alleen wel dat er spanning op mijn onderbuik staat, voornamelijk richting de zijkanten.. Is dit ook een symptoom? Iemand die er ook "last" van heeft?

2. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep, herkenbaar..... Dwz dat het aan het groeien is allemaal..... Zul je de komende weken ook blijven voelen :)

3. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je! Zoiets dacht ik al maar altijd fijn om te horen dat het normaal is :)

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ik kan me herinneren van mn eerste (maar hopelijk niet enige haha!) zwangerschap dat ik me voelde als voor mn NOD. opgeblazen buik, zelfs weeig gevoel in mn buik alsof ik ongi ging worden. dat werd erger toen ik overtijd was. heb pas een test gedaan na 10 dagen overtijd (wij waren 5 jaar bezig dus ik geloofde niet in zwangerschap) en toen was de pijn dagelijks aanwezig en dat opgeblazen gevoel erger. (ik werd ook 'wagenziek later en had erg zere borsten maar dat had ik elke maand)

5. marie24

marie24 Actief lid

25 jan 2012
    115
    1
    18
    Hallo,

Ik heb dat dus ook. Woensdag is mijn nod. Maar sinds maandag geen lekker gevoel in mijn buik. Eerst steekjes bij de liezen, maar sinds gister buikpijn en soms het ongi gevoel. Heb de hele dag last van mijn baarmoeder, soort steekjes.... En krijg soms ineens koude rillingen over me heen...
    Vind die pijn in mijn baarmoeder beetje eng.
    Herkend iemand dit??

6. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Behoorlijk ja. Als ik te snel loop lijkt het idd alsof het helemaal strak staat in mn onderbuik, wat je idd vooral aan de zijkanten voelt.. Heel vaag. :p

Deel Deze Pagina