onzekerheid! wel of niet zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door delfina, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Hallo allemaal,

Ik heb echt het idee dat ik gek word. Ik zou ieder moment ongesteld moeten worden. Nog niet overtijd dus. Maar goed hier even mijn verhaal. Vorige maand voor dat ik ongesteld moest worden had ik gewoon een gek gevoel. Mn buik leek te groeien en ik voelde me gewoon raar. Test gedaan maar die was negatief. En idd ik werd ongesteld. Wel minder dan anders maar goed. Weer gestart met nieuwe strip. Maar nu begin ik toch echt weer te twijfelen. Heb namelijk het volgende: borsten zijn gevoeliger, misselijkheid, afgelopen dagen wat duizelig, zuurbranden, opgezette en dikkere buik met een constant gevoel alsof ik al mn buikspieren heb getraind;soort spierpijn dus. En bovendien in 2 weken tijd 2 kilo gegroeid, terwijl ik eigenlijk nooit aankom.vorige week ook nog getest maar negatief. Afgelopen maandag heb ik de pil maar laten staan.Zondag laatste pil gehad dus. Ik moest nog een paar dagen maar ja ik voel me zo raar. Oh ja en heb het af en toe zo ontzettend warm.

Sorry moest het ff kwijt.word er gek van. Ben benieuwd wat jullie denken.

2. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Jammer dat er niemand even reageert. Tot nu toe nog niet ongesteld en gisteravond begonnen mn borsten te jeuken. Misschien toch maar weer een test doen?

3. Moeilijk om hier een helder antwoord op te geven. Omdat je de pil slikt is de kans natuurlijk erg klein. Maar zwangerschap is ook niet uit te sluiten. Vaak is het wel zo dat je rond en tijdens je menstruatie iets zwaarder bent dan normaal. En ook een dikkere buik kan door de komende menstruatie komen. En jeuk aan je borsten kan ook door de pil komen. Dan heb ik ook altijd gehad de laatste dagen van mijn strip. Maarja nu ik zwanger ben jeuken mijn borsten ook. Even afwachten dus meid sorry xxx

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Misschien laten bloedprikken in het ziekenhuis een idee? Dan kunnen ze je HCG meten toch? Misschien dat die duidelijker zijn dan de testen die je thuis zelf doet! Succes zit zelf in hetzelfde schuitje word maar niet ongi, last van me borsten, af en toe misselijk, en last van me buik. testen negatief dus ja weet het ook niet meer.....

5. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Bedankt voor het reageren. Wat betreft het aankomen. Ik kom echt nooit zoveel aan. Vandaar mijn twijfels. Ik haal vanavond maar n test denk ik. Word gek van de onzekerheid. Ik moet normaal gesproken op zn laatst vandaag ongesteld worden. Normaal gesproken ben ik t al. Maar ik weet dat ik door het piekeren het zelf wat kan verlaten zeg maar. Fijn dat jullie ff meedenken! Ook al geeft t geen duidelijkheid, t licht voor mij ff op.

@troelala ben benieuwd!

6. Ik snap t meid die onzekerheid is ook om gek van te worden!!!! Je hebt gelijk dat je n test gaat halen. Misschien handig om een cb digital te nemen die zijn toch wat gevoeliger aangezien je daarmee al vier of drie dagen voor nod kan testen. Hou me op de hoogte meid xx

7. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Geen dank. Het is ook om gek van te worden die onzekerheid! Zit hier al maanden in onzekerheid, heb al 3 testen er tegenaan gegooid maar nog steeds niks te zien. Succes meid!!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lijkt me sterkt aangezien je de pil slikt en ook al ongi bent geweest.
    anders even HA bellen

9. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    @Melanie toen ik vorige maand ongesteld was, was het minder heftig als anders. Het duurde ook maar 3 dagen. Dus vandaar, maar goed ik wacht af. Tot nu toe niet ongesteld. Vanavond haal ik een test. Ik hou jullie op de hoogte!

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    wil je graag zwanger worden??Ookal slik je wel de pil. Want toen wij eenmaal voor een kindje gingen, voelde ik ook veel als kwaaltjes. En je menstruatie kan ook uit blijven door stress en dergelijke. Ik ben in de 2e maand ook een aantal dagen over tijd geweest terwijl ik niet zwanger was. Als je graag een kindje wil hoop ik het natuurlijk voor je!! Zelf heb ik met de kruidvat test 2 voor 5 euro op de dag dat ik ongesteld moest worden positief getest. en dat klopte dus inderdaad ook.

11. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Nou tis niet helemaal de bedoeling. Mn jongste is net een half jaar. Als t wel zo is, is t welkom hoor. Maar goed ik zie eerst eens wat de test zegt

12. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Test zegt niet zwanger. Nog niet ongesteld maar goed zie t wel

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Iniedergeval al meer zekerheid!

14. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    nu nog meer zekerheid. Ben ongesteld geworden! bedankt voor het 'luisteren' en voor degene die graag zwanger willen worden: veel succes!

15. Graag gedaan meid!!! X

Deel Deze Pagina