Donker bruin bloedverlies 2 dagen voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loes83, Sep 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb een cyclus van 28 dagen en word dan ook gewoon ongesteld, normaal kleur bloed en duurt ongeveer 4 dagen.
    Nu heb ik vorige week een ochtend een paar druppeltjes heel donker bruin bloed gehad, maar was daarna weer weg. Gisteravond had ik dit weer en zojuist ook weer. Maar maandverband blijft na genoegen schoon (op die paar druppeltjes na dan) Het is heel donker bruin, naar het paarse toe haast.
    Ik zou eigenlijk pas maandag mijn NOD hebben. Dit is voor mij in ieder geval niet bekend, die druppeltjes "oud" bloed.
    Ik heb op het forum gekeken en op Google en daar vind ik wel van alles over innestelingsbloed, dat zou eventueel die paar druppeltjes afgelopen week kunnen verklaren, maar ik zou niet weten wat het nu is.
    Als ik ongesteld word, heb ik dat altijd meteen en ook meteen de normale hoeveelheid (en dat is bij mij nogal wat)

Groetjes

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hoelang ben je met de pil gestopt?

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik heb geen pil gehad. Ja, 10 jaar terug.

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Verplaatst naar zwanger worden.

5. RomyM

RomyM Actief lid

Jul 13, 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Hoi Loes83,

Het zou van alles kunnen zijn, een innestelingsbloeding, een doorbraakbloeding of een vroege menstruatie. Hoe moeilijk het is, even het weekend afwachten en dan maandag kijken of je ongesteldheid doorzet. En dan eventueel dinsdag een testje wagen :D

Share This Page