ongi krampen na ei en voor nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by linny24, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linny24

linny24 Actief lid

Jan 2, 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi ik ben linny ben niet nieuw alleen nooit iets geplaatst het is mijn derde ronde vorige week woensdag mijn ie gehad en vrijdag en zaterdag enorme ongi krampen zondag troeble urine licht trouble en nu nog steeds last van mijn buik gevoel dat ik moet eten als ik net ook al heb gegeten kortom een romelige buik zou het kunnen dat ik zwanger ben of zegt dit nog niets probeer het niet te veel aan te trekken maar er komt steeds iets bij en dan denk ik zou toch niet dus word er wel zeuachtig van

2. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    Hey linnie heb persies hetzelfde nu. Het enige wat we kunnen doen is w8ten en testen en hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent...

3. linny24

linny24 Actief lid

Jan 2, 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    oo spannend ik denk af en toe dat ik me zelf iets wijs maak maar voel het toch echt jij kan over 6 dagen testen dus das wel eerder als mijn ik kan over 8 dagen testen maar heb testen die je al eerder kan doen als het echt hoog oploopt(de zenuwen) dan test ik van het weekend al je leest wel veel bij mensen die zwanger zijn dat die ook echt ongi krampen hadden dus nou jij ook succes hoop voor ons allebij dat het raak is

4. spseefje

spseefje Lid

Oct 21, 2007
    30
    0
    0
    medewerker bediening
    Almere
    he allemaal,

Ik heb ook deze klachten,al een halve week last van m,n buik en rommelig, maar ook pijn in m,n tepels en soms misselijk.
    Ook voor mij is dit m,n 3e ronde en moet over een week ongezteld worden, ik wil eventueel eerder testen, indien mogelijk, maar het zou geweldig zijn als het ook zo is.
    succes meiden,
    we keep in touch.
    groetjes eveline

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
    ik heb het altijd voor ik ongie word al n week of zow
    succes!

grtjes

6. Tessatje

Tessatje Actief lid

Sep 8, 2007
    191
    0
    0
    oooh spseefje echt spannend voor ons allebei. We kunnen bijna testen dus succes...

Share This Page