Spanning stress en verdriet ( moet het even kwijt topic )

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Even van mij afschrijven.....

Zoals vele weten is mijn man in de WW terecht gekomen. Hiervoor had hij een hele goede baan.... Maar op een blauwe maandag besloot zijn baas hem maar even te ontslaan. De reden was eigenlijk een verzinsel om wat vast personeel eruit te kunnen krijgen. Wat helaas ook is gelukt..... :(

Ik daar in tegen heb uit nood een baan aangenomen bij mijn vorige werk. Niet dat ik de functie leuk vindt, in tegendeel, maar goed werk is werk. Maar ik word er doodongelukkig van daar! Wat een stress met zo weinig personeel.... :$ Daarnaast is de sfeer niet te pruimen. ;)

Ik word sowieso ongelukkig van deze situatie. Dacht ik eventjes lekker te genieten van de baby.... moet ik alweer vol aan de bak omdat mijn man zijn exbaas het leuk vond om hem maar te ontslaan. Het was de bedoeling dat ik parttime zou werken namelijk..... en de rest van de tijd genieten van ons wondertje.

Ook heeft het mij ontzettend veel moeite gekost om mijn leven op rails te zetten. Veel schulden meegekregen uit het vorige huwelijk. Dus dat opstarten kosten vaak veel moeite. En alle emotionele aspecten er om heen. Gelukkig zijn die schulden net een jaar weg. Maar het heeft veel moeite gekost.

Heb je eindelijk een gezinnetje opgebouwd.... beide een baan.... gebeurd er dit.... :( Kan er soms maar heel slecht mee omgaan. Wou dat alles weer was zoals net na de geboorte van ons kleine meisje....

En wat mij ook zo irriteert..... ik probeer een parttime baan naast mijn fulltime baan te vinden.... ja... 7 dagen per week werken om de boel de boel te kunnen houden.... maar die zijn er bijna niet. :( Met mijn salaris alleen valt niet te leven helaas..... en de WW is natuurlijk ook geen vetpot omdat je 33 procent inlevert.

Daarnaast heb ik ook nog gezeur met 2 kinderen die ik weinig zie omdat mijn exman liever aan zichzelf denkt dan aan de kinderen. En als ik ze kan zien, dan staat mijn werk in de weg... Vermoeiend..... en emotioneel gezien heel zwaar.

Het stapelt allemaal enorm op!!!!

Kan iemand mij weer even moed inpraten?

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik weet er even niks op te zeggen behalve heel veel sterkte en een dikke digi knuffel.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik kan je alleen maar sterkte wensen...ik snap je gevoel. Hoop dat je man snel weer werkt heeft en zich de blubber solliciteert;)

4. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dikke knuffel :( hopelijk vind je man weer snel een baan, zodat jij minder kan werken en meer kan genieten!

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.701
    2.511
    113
    Wat rot voor je zeg. Ik wil je 1 tip geven, ga niet 7 dagen in de week werken, dat houdt je nooit vol. Wat je zou kunnen doen is een krantenwijk op jouw naam nemen en je man hem laten lopen. Dan gaat het geld niet van zijn uitkering af, maar heb je wel extra inkomsten.
    Succes!

6. KimK

KimK Niet meer actief

Dikke knuffel!!!!

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat een situatie joh. Heftig. Ik heb je andere topics niet gelezen, maar ik ga er vanuit dat je man zich ook rot solliciteert? Anders moet je hem heel rap een schop onder zijn derriere geven! Jij moet ook kunnen genieten van je kleine meid op de momenten dat je vrij bent. Denk ook goed aan je eigen gezondheid! En blijf zelf ook naar fulltime functies solliciteren bij organisaties die je leuk vind. Ik weet niet wat voor werk je doet.. verder kan ik je geen moed inpraten, want aan het wordt weer beter heb je nu niet zoveel. Heel veel sterkte!

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Wat rot zeg! Er is ook zo weinig wat je kan doen he, behalve je rot solliciteren.
    Heel veel sterkte

9. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Meid, wat een situatie zeg, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, en door de bomen het bos niet meer ziet,
    Het enige wat ik kan doen is je een hele dikke digi knuf geven, dus bij deze * knuffel* en heel veel sterkte en suc6 met alles.

Liefs taart.

10. misa

misa Niet meer actief

Wat klote zeg....! Ik snap dat je flink baalt. Dat mag ook!

Is de belastingtelefoon niet wat voor je man? Of nou ja, ik bedoel meer: hij moet dat gewoon gaan doen. Inschrijven bij een uitzendbureau en aangeven dat je dat wel wilt. Is echt meer en leuker dan hoe mensen ernaar kijken. Met een flinke training vooraf. Ik zeg doen!!

Zelf ben ik wegens ontslag en eindigen van ww als gastouder begonnen. Is dat wat?

De tip van een krantenwijk op jouw naam en je man laten lopen vind ik ook wel een goede.

11. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Vervelend allemaal!
    Ik probeer het , om je een beetje moed in te brengen.
    Denk aan de positieve dingen, dat heb ik ook wel eens dan ga je alleen maar in het negatieve denken (negatieve spiraal)
    oke , je hebt een mooi babytje, is gezond, jij ook , geniet van sommige momenten van je kids of kleintje, ga iets voor je zelf doen , altijd goed.
    Probeer al is het een uurtje iets voor jezelf te doen, knap je zeker van op!!
    En ja je zit in een bizarre situatie, maar kijk om je heen kan altijd nog erger !!!

sterkte jmm

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wat rot voor je en wat een vervelende situatie.

Probeer het toch positief in te zien en te bedenken dat dit eindig is! Je man is aan het solliciteren en vindt vast een baan! Het duurt misschien wat langer maar die parttime baan komt voor jou ook zeker.

Ik zou niet 7 dagen gaan werken. Dat is wel heel heftig.

Kan je man niet iets aannemen via het uitzendbureau? Al snap ik dat hij natuurlijk wel met zijn huidige ww hoogte zit en dat niet alles nu al handig is om aan te pakken.

Heel veel sterkte in elk geval! En probeer toch echt positief te denken. Dan krijg je veel meer gedaan! Het komt echt goed!

En probeer wel even bij te tanken op de momenten dat je thuis bent en te genieten van je baby!

13. xbabyxdx

Wat voor niveau vragen ze daar voor?

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik wil je gewoon een dikke Knuff geven wat een k.u.t. Situatie :( herken er veel van , zo is het bij ons ook geweest. Kei hard geknokt om er boven op te komen en dan raakt je man zijn baan kwijt.

Heel veel sterkte en succes !!

P.s. Ik zou ook geen 7 dagen gaan werken dat hou je echt niet vol. Ik snap wat nodig is , is nodig maar wellicht zijn er andere opties.

15. xbabyxdx

Ja ik ben ook aan het kijken voor andere opties..... Misschien iets zzp ernaast. Maar eerst maar kijken of we daar niet mee verder de afgrond ingaan.

Jeetje voel me zo verdrietig er om.... normaal kan ik wel mijn schouders er onder zetten en doorgaan. Maar vandaag zo n dag dat ik huil en liever met mijn dekentje op de bank hang.....

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    TS in welk gebied wonen jullie? Ik werk bij een verspreidingsbureau dus zou kunnen kijken voor een krantenwijkje of meerdere wijkjes voor je man. Mits het in ons verspreidgebied is.

17. xbabyxdx

Hoeksche waard

18. xbabyxdx

Meiden.... dank jullie wel voor de lieve woorden. Het geeft mij een gevoel dat ik er niet alleen voor sta, en dat is heel fijn. Natuurlijk lost het de problemen niet op maar het geeft wel nieuwe kracht. Knuffel

Deel Deze Pagina