Spanning voor bevalling of vriendlief op tijd is!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Niicci, 29 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hi dames!

Hier op dit moment steeds meer in spanning.
    Nu 37+1 week zwanger van ons 3e kindje.

Maar vriendlief zit voor werk veel in het Zuiden van het land, en dus een paar uur rijden hier vandaan.
    En overnacht dan ook daar in hotels.

Nu ging mijn vorige bevalling heel snel,
    Ik had eigenlijk geen weeën, maar door wat bloedverlies is toen de verloskundige gekomen, en bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben.
    20 min na haar komt waren vliezen gebroken en ruim 3 uur later was onze jongste geboren.
    En ook geboren voor de uitgerekende datum.

Vriendlief is onderweg met een combinatie (bus + aanhanger) van 16,5 meter dus kan ook geen snelheid rijden als normale personen auto's.

Dus ik zit best een beetje in spanning haha!

Er zijn vast meer dames waarvan partner niet in de buurt was, hoe hebben jullie dit gedaan?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Man werkt ook door heel NL

Gelukkig had zijn baas geregeld dat hij op het einde van mijn zwangerschap in de buurt kon werken. Zodat hij snel thuis kon zijn.
    Uiteindelijk werd dochter op een zondag geboren. :)

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hier werkt Mn man ook op 2 uur reizen met ov. Uiteindelijk werd Hey een geplande inleiding en had hij vrij genomen hihi

4. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Vriend woont in UK, ik beval in NL. Gelukkig krijgen ze daar langer vaderverlof, dus hij komt met de 39 weken en dan samen wachten Haha. En anders was het een belletje van hè pak het eerstvolgende vliegtuig en dan maar hopen dat ie op tijd zou zijn.

5. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Mijn man werkt niet ver weg, maar heeft toch de geboorte van mijn jongste gemist. Hij was even naar beneden gelopen om te roken, ik had nog geen anderhalf uur weeën. Hij was net de kamer uit en toen kreeg ik een weeënstorm en vrijwel gelijk daarna persweeën. Ze hebben hem gelijk gebeld, maar hij stond in de lift. En mn zoontje is zowat gelanceerd. Dat heeft in totaal maximaal 7 minuten geduurd.
    Hij kwam net op tijd binnen om de navelstreng door te knippen.

6. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Kan hij geen taxi pakken of tijdelijk dichterbij werken?
    Ik ken het gevoel, manlief "moet" op oefening op een aantal uur rijden van NL.
    Hij komt terug als ik mijn 38e week inga. Hier duidelijke afspraken gemaakt, zodra ik denk dat ik ook maar iets voel ga ik bellen. Liever een keer teveel dan te weinig.

Deel Deze Pagina