Onzeker symptomen weg met 6 wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mellii, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellii

mellii Lid

18 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Zit hier ook met een super onzeker gevoel.
    Ik ben nu 8 weken zwanger, ik heb 2 weken geleden een echo gehad, ik heb een mooi kloppend hartje gezien, wel ben ik toen 2 weken teruggezet, wat volgens mij dus absoluut niet kan.
    Maar dat kwam vaker voor, trage innesteling etc.. Wil ik me verder daar niet druk om maken.
    Ik maak me wel druk om mijn symptomen die nu al 2,5 wkn weg zijn.
    Ik had een afkeer voor geuren, wasverzachter, shampoo, gel, echt heel extreem.. Maar nu helemaal niks meer, alles ruikt weer normaal. Ben ook bijna niet misselijk meer.. Helaas heb ik dat zwangerschapsgevoel ook niet. Ben zo bang dat het een mk wordt! Heeft iemand hier ervaring mee?

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Phoe geen ervaring mee om eerlijk te zijn... wel 2x een miskraam gehad maar bleef toen alle klachten gewoon houden zeg maar.

Misschien anders even de vk bellen voor geruststelling?

In ieder geval wel gefeliciteerd van mij!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

4. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Ik had dat ook hoor. De eerste weken had ik sowieso bijna geen symptomen behalve wat menstruatieachtige buikpijn. Daarna ging het sowieso op en af. Soms voelde ik me totaal niet zwanger en na een paar weken kreeg ik er ineens weer allerlei kwaaltjes bij. Ben nu 25 weken en het gaat nog steeds goed. Ik voel de kleine steeds duidelijker schoppen. Ik was sinds 20 weken niet meer misselijk, en een week geleden ineens weer wel. Nu is dat ook weer over. Het verschilt heel erg per persoon zegt mijn verloskundige. Het betekent echt niet meteen dat het mis is, je hebt net een mooi kloppend hartje gezien! Komt vast helemaal goed, geloof me als je straks weer kwaaltjes krijgt ben je heel blij met deze weekjes haha.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Maak je geen zorgen!
    Ik had helemaal geen symptomen en maakte me daar zorgen om. Nergens voor nodig. Sommige vrouwenlijven zijn snel gewend aan de zwangerschapshormonen zodat ze snel geen symptomen meer hebben :)

6. mellii

mellii Lid

18 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, heel erg bedankt voor jullie geruststellende reacties.. Ik heb sowieso morgen een echo, dus dan wordt het voor mij wel duidelijk, maar ik vrees wel voor het ergste! Bij mijn vorige zwangerschap ben ik tot mijn bevalling misselijk geweest en afkeer gehad voor geuren, vandaar mijn onzekerheid. Tot 2 weken geleden was het als mijn eerste zwangerschap en nu helemaal niks!
    Maar ja... Ik moet nog een dag geduld hebben..

7. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hoi, kan per zwangerschap heel erg verschillen hoor. Bij mijn zoontje alleen beetje moe en ochtendmisselijkheid gehad. Nu al weken beroerd bleh. Probeer dus lekker te gaan genieten!

8. mellii

mellii Lid

18 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Hopelijk heb je gelijk en is alles gewoon goed!
    Ik kan niet afwachten, de tijd gaat te langzaam, kan me bijna niet consentreren op mijn werk.
    Ik moet pas om 18 uur, dus heb nog 5 uurtjes te gaan!!! Pfffffff

9. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Erg he doe eerste weken succes met de laatste uren! op hoeveel weken zit je nu?

10. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Hoe is het gegaan

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan? Beetje mosterd na de maaltijd omdat je je echo al gehad hebt, maar tijdens deze zwangerschap had ik minder klachten dan bij mn miskraam, het zegt helaas dus weinig.

12. mellii

mellii Lid

18 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn voorgevoel zat er niet naast, helaas was het niet goed!
    Het hartje klopte niet meer en was ook niet meer gegroeid!

13. mellii

mellii Lid

18 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt wel gelijk, dat je wel of geen symptomen hebt zegt ook niks, maar bij mij was het verdacht omdat ik juist heel erg veel klachten had en ineens was het weg! Jammer genoeg had ik wel gelijk! Ik hoop het beste voor iedereen die zwanger is..
    Iedereen bedankt voor alle berichten..

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig! Hopelijk kun je het een plekje geven en heb je een plakbeeb als je eraan toe bent.
    Ik had bij mn mk vanaf dag 1 een ander gevoel dan bij deze zwangerschap, dat zorgde wel voor vertrouwen.

Deel Deze Pagina