Dag, Ik moet vrijdagochtend naar de gyn voor mijn 12 weken echo en dus nekplooimeting. Mijn man zit om de 14 dagen in het buitenland voor zijn werk en nu dus ook. Ik vind het niet erg dat ik alleen moet gaan maar ik ben zo nerveus en bang tegelijk dat er mss iets mis zou kunnen zijn.. Mijn man zegt dat alles in orde komt en dat Spikkel mss al eens zwaait naar ons Zijn er nog die hier last van hebben?
Ik snap je heel erg goed! Misschien kan je iemand anders mee nemen die je kan steunen.. Zo hoef je niet alleen te gaan.. Misschien stelt je dat dan gerust
Ik snap je helemaal het blijft toch erg spannend het gaat toch om de gezondheid van je kindje. Kan je niet iemand anders meenemen?
Heel begrijpelijk. Het is ook best spannend, maar bedenk wel dat je niets kan doen aan de uitslag. Je kan je dus nu wel druk maken en jezelf in de zenuwen werken maar dat heeft geen zin. Laat het over je heen komen. Wellicht dat je inderdaad iemand kan meenemen die je kan steunen. Waarmee je kan delen als het slecht dan wel goed nieuws is, of die gewoon extra ogen en oren heeft om mee te denken. Succes