Hi Mijn zoontje is 14 maanden geleden geboren met 32+6 tijdens een zeer zware bevalling.. Na de bevalling duurde het 4 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Erg heftig ook.. Ben sindsdien om de 2 maanden een keer ongesteld met af en toe een tussenbloeding. Als ik dan ongesteld ben zijn de bloedingen zo erg hevig dat ik een tampon plus maandverband moet dragen. Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 34 dagen en was het de eerste keer ook direct raak met Hulp van ovulatie testen. Nu echter kan ik geen ei meer ontdekken met de testen. Ik ga volgende week een afspraak maken bij de huisarts want onze kinderwens is groot en ik zit hier dan ook echt mee. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Ik zit nu in soortgelijke situatie. Bij zwanger raken van mn dochter redelijk regelmatige cyclus rond de 30 dagen. En zwanger in ronde 4. Nu vanaf maart gestopt en cyclus zie onderschrift. Nu deze ronde aan ovutesten maar ga helaas weer naar een lange cyclus (dag 20 en nog geen ei gespot). Ik vind het ook frustrerend, vooral omdat mn cyclus zo lang is. Twijfel ook of ik naar ha moet gaan of dat ik het gewoon tijd moet geven. Ik heb niet zo heftig bloedverlies als jij. Vervelend voor je, ben benieuwd wat je huisarts zegt!