Mijn baas belde net op dat hij mij vanmiddag wil spreken, over hoe het verder moet. Word ik ontslagen???? Want er is een conflict geweest, maar niet met mijn baas, maar met de baas waar ik uitgeleent ben. Ik ben bang dat ik mijn baan kwijt raak. en dat ik weer opnieuw kan gaan solliciteren. Wat bedoelde hij nu: hij was heel kort af tegen mij, maar zei dat we er straks wel over gingen hebben. Of ik opnieuw moet gaan solliciteren of niet. Kunnen jullie helpen wat bedoeld hij nu (is het positief of negatief)? Gr scootermuis
Getver, kan me voorstellen dat je in spanning zit! Veel succes en laat je niet verleiden tot het maken van afspraken ofzo he! bij alles zeggen..."daar wil ik even overnadenken" Mocht hij je ontslaan, dan moet je zeggen dat je er niet mee accoord gaat. Anders kun je je ontslag niet aanvechten geloof ik! Maar hoop dat het niet al te negatief is!!! Succes
Sorry, ik ken de achtergrond niet. Je zal af moeten wachten vrees ik. Voorgaande tips zijn wel handig....ga nergens mee akkoord, geef aan dat je over de dingen na wilt denken, geef desnoods aan dat je je overvallen voelt...
Ben heel benieuwd scootermuis.....!! Ik hoop dat je nu een feestje aan het vieren bent dat je nogsteeds een baan hebt! Marian
ik vermoed niet zo goed , anders had ze wel al gereageerd scootermuis, hopelijk zit ik er totaal naast
Gelieve wel even updates te geven na eerst zo'n spannend topic te hebben geopend Nee serieus, ben erg benieuwd en hoop dat het meegevallen is...
ik ben er ook benieuwed naar hoe het allemaal gegaan was. Dan nog maar even afwachten .. zit niet anders op.