Hallo Dames, Ik heb sinds 2 dagen last van waterige en doorzichtige vloed, sinds vandaag is het wat dikker en wit van kleur.. Maar ik voel het er gewoon uitlopen niet normaal..... Hebben meer mensen last van het doorzichtige waterige vloed ? Kus BeebieStar Edit : even kort mijn verhaaltje erbij : Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen mijn ei zou dus rond 19 oktober geweest zijn, ik dacht hem gevoeld te hebben, we hebben dus ook geklust. Echter het weekend erna had ik ineens vruchtbaar slijm( echt dat rauwe eitwit.... waar je draden van kon maken ) van zaterdag op zondag en maandagochtend had ik dat niet meer.HEb wel geklust ofcourse... Dus ik denk dat ik misschien een laat ei heb gehad, dat zou betekenen dat ik dit weekend ergens mijn nod moet hebben, maar vandaag een nega test, maar als mijn nod pas zondag is dan heb ik misschien nog een kansje. Dus of het heeft lang geduurd met innestelen ofzo ik zou t niet weten pfff onzekerheid ..
Dat betekent dat je vruchtbare periode is begonnen. Je kunt dus lekker aan de bak matcht op zich niet met je banner. Weet je of je ei al geweest is? Ik zou voorde zekerheid wel klussen
dit is ook echt water hé niet dat vruchtbare slijm waar je draden van kunt trekken, dat heb ik namelijk al gehad Dit is doorzichtig en even dun als water ...
he beebiestar, dat heb ik ook wel gehad... ik ben net als jij overtijd.. ik durf niet met alle zekerheid te zeggen dat ik mijn eisprong heb gehad maar vermoed het wel.. vorige week had ik het meer dan afgelopen dagen... geen idee waardoor dit komt.. dus ik blijf mee lezen...
Dat heb ik ook!ben nu 9 dagen overtijd en heb ook waterige afscheiding,loopt er gewoon uit!ben wel benieuwd wat dat betekend,heb het de afgelopen keren ook gehad.. Liefs NoaSofia
Heb ik ook gehad. 2e ronde op dag 27. Dacht ook dat ik mijn eisprong al wel had gehad, maar ik had toch een verlaat ei. Probeer anders even een ovutestje.
Ik heb maandag een nega test gehad en vandaag... pff... even snel mijn verhaaltje : Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen mijn ei zou dus rond 19 oktober geweest zijn, ik dacht hem gevoeld te hebben, we hebben dus ook geklust. Echter het weekend erna had ik ineens vruchtbaar slijm( echt dat rauwe eitwit.... waar je draden van kon maken ) van zaterdag op zondag en maandagochtend had ik dat niet meer. Dus ik denk dat ik misschien een laat ei heb gehad, dat zou betekenen dat ik dit weekend ergens mijn nod moet hebben, maar vandaag een nega test, maar als mijn nod pas zondag is dan heb ik misschien nog een kansje. Dus of het heeft lang geduurd met innestelen ofzo ik zou t niet weten pfff onzekerheid ..
Ik heb geen ovutestjes .. en ben blut voor deze maand, de ovutesten die ik van iemand krijg komen dinsdag pas binnen pfff ..
mijn ovulatie testen waren rose, niet knallend als het voorbeeld.. dit had ik enkele dagen en daarna weer wit. Dus van woensdag middag tot en met vrijdag ochtend dat (goed zictbaar) rose lijntje.. vrijdag middag en zaterdag witte ovulatie testen, zondag dat dikke slijm (net als jij beschrijf beebiestar; dat rauwe eiwit) dus ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik mijn eisprong heb gehad maar vermoed het wel! kan me haast niet voorstellen dat ik nu nog een eisprong kan hebben.. heb de witte vloed al ruim een week..of zou het echt mogelijk zijn met mijn verhaal..
Owh dat is balen! Dan wist je in ieder geval iets meer. Dan wordt het gewoon afwachten, hoe vervelend die onzeker ook is. Ik heb overigens ook altijd een regelmatige cyclus gehad, kon de klok erop gelijk zetten. Ben al jaren van de pil af. Volgens mijn gyn was die uitschieter naar 41 dagen gevolg van waarschijnlijk stress. Dus een regelmatige cyclus zegt niet alles helaas.
Ik weet het ook niet meer meis... Als ik nu mijn vruchtbare dagen heb... ik heb gisteravond geklust, maar dat was onder de douche dus het liep er gelijk weer uit... sorry voor de details en verder kunnen we pas morgen avond weer klussen t/m zondag /maandag dus ben benieuwd..
Nee een vrouwenlichaam is behoorlijk onbetrouwbaar ben ik achtergekomen haha.... dat zou betekenen als ik even het even ruim neem : dat ik nog ongeveer 20 dagen moet wachten tot ik kan testen, als ik nu vruchtbaar ben en pas over een paar dagen mijn eisprong zou hebben ... ?
Typ ik een heel verhaal is het weg Nog maar eens. Als je vandaag zoveel slijm verliest kan het zijn dat je eisprong is. Gemiddeld 14 dagen na je eisprong wordt je ongesteld of niet. Het beste kun je op of na je nod een zwtest doen. Sommige meiden hier testen 4 dagen voor nod al positief. Dus dan zou je over 10 dagen een zwtest kunnen doen als de situatie zo blijft. Vervelend he al dat wachten..
dan zou die berekening idd we kunnen kloppen... je kunt er altijd voor gaan.. het vrouwelijke lichaam kan erg onbertouwbaar zijn. ik weet het nog steeds niet zo goed... ingewikkeld en verwarrend vind ik het maar haha helaas hebben wij niet het gemak om te klussen en gebruik te maken van een eventuele vruchtbare periode .. beebiestar, heel veel succes!!
Dan ga ik liever voor 14 dagen, voor NOD kan het altijd nog fout gaan pffff.. Dat betekend dat mijn cyclus al 3 weken langer is geworden als ik tot dan moet wachten jeeeezus haha
@ Mart; ander zijds zijn we misschien wel zwanger.. heel veel meiden testen twee weken na nod nog positief! het kan verschillende kanten uit gaan.. aangezien wij toch niet kunnen '''klussen''' laat ik het maar voor wat het is en wacht ik op een menstruatie...
Ik kan alleen in het weekend klussen en soms op een woensdag omdat mijn vriend met zijn diensten zit en ik met opleiding en stage dusja .... Maar dan test ik gewoon pas over 15 dagen pfff waarom duurt wachten altijd zo lang
zucht... al dat wachten... soms denk ik dan weleens verspilde tijd.. maar echt een keuze hebben we niet.. dus is het niet anders! helaas... moeder natuur heeft het voor het zeggen...
Oja vergeten te zeggen.. : Ik ben vanochtend begonnen met tempen, voordat ik opstond dus : toen was mijn temp 37.1 en als ik tempkaartjes van zwangeren bekijk dan hebben die ook zo'n temp ... pff stom he die "symptomen"