hoe ver... test of echo aanhouden...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by babysept2015, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babysept2015

babysept2015 Nieuw lid

Mar 18, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraag,

ik heb op 21-12-2014 sex gehad met mijn ex vriend. En leerde mijn nieuwe partner op 27-12-2014 kennen. Nu zul je denken wat een sl*t. Maar was bij mijn ex voor afscheid... en ja van het 1 kwam het ander. Maar goed hoef me daar over ook niet te verantwoorden,

nu heb ik geen cyclus, en ben op 18-12-2014 gestopt met de pil op dokters advies om te kijken of mijn cyclus daardoor weer goed zou komen.

dus heb 21-12-2014 gehad met ex.
    en 28-12-2014 met mijn huidige partner

nu heb ik op 21-01-2015 een digitale test gedaan van clear blue gedaan uitslag was zwanger 1-2 weken.

op 24-01-2015 nog eens gedaan ook een digitale test van clear blue en toen uitslag zwanger 2-3 weken.

dus ga ik er vanuit omdat het zo kort op elkaar was dat ik op 2 weken zwangerschap zou zitten. Dus zou het kindje van mijn huidige partner zijn,

maaaaarrrr op 18-02-2015 een eerste echo gehad, daar bleek ik 8 wk en 3 dgn te zijn.
    dus kom ik op 21-12-2014.... dus van mijn ex.

Maar nu word er door vele gezegt dat dat niet de datum van bevruchting is maar de data van dag laatste menstruatie, maarja ik heb dus geen cyclus. Dus mijn vraag...

van wie is het kindje? Ga ik van echo uit is het van mijn ex partner
    maar ga ik van test uit is het van huidige partner.

ben btw op 27 sept uitgerekend.

help aub. Beide partners weten er niks van.

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Als je uitgaat van je uitgerekende datum, dan ben je zwanger geraakt eind december/begin januari. De kans dat je huidige vriend de vader is, is dus groot. Daarnaast is de kans klein, dat als je 18 december met de pil gestopt bent, rond 21-24 december al een eisprong gehad hebt (sperma kan tot 72 uur na de zaadlozing overleven). Helemaal uitsluiten dat je ex de vader is kan ik niet, maar ik acht de kans klein. Alleen een dnatest na de geboorte geeft 100% zekerheid. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page