Wel of niet zwanger? Wachten duurt lang!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Gypsea, Jul 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gypsea

Gypsea Lid

Jul 23, 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan voor een 2de (tweede ronde), aangezien mijn eerste door de pil heen kwam is het bewust zwanger worden geheel nieuw voor mij.
    De 17de had ik een eisprong, sindsdien zijn enkel m'n darmen in de weer. Gisteren middag ging ik heel even liggen, uitgeput gewoon, ik werd zwetend wakker, pijn in m'n onderbuik en de buikpijn het zweten en raar dromen heeft de gehele nacht aangehouden.
    Nu heb ik nog n raar gevoel in m'n onderbuik en m'n darmen rommelen veel, verder lijkt het of m'n tepels groter worden en de aders beter zichtbaar, maar ze zijn niet gevoelig oid.

De 30 ste is pas m'n NOD, zal ik zwanger zijn of wil ik gewoon veels te graag 🙈

2. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

Jul 16, 2015
    1,217
    352
    83
    Female
    Hier precies hetzelfde !!! Ik moet in principe maandag ongesteld worden..
    Maar ook m'n darmen hebben enorm gerommeld en dromen en het warm hebben enz enz..

Ja een antwoord heb ik niet voor je! Kan alleen zeggen afwachten net als ik jammer genoeg!!
    Zo spannend allemaal..

3. Gypsea

Gypsea Lid

Jul 23, 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt vreselijk!!! In dat geval is ongepland zwanger worden toch echt minder zenuwslopend hoor 🙈😃

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi daar! Hier ook 1 die nog lang moet wachten om te testen! Zoooo irritant! Hier ook bewust bezig voor een 2e en het lijkt wel of je veel meer op allerlei "signalen"van je lichaam gaat letten! net zoals de vorige keer hebben we ov-testen gebruikt en op de dagen geklust wanneer hij positief was. Alleen de vorige keer kreeg ik pas verschijnselen toen ik dacht ongesteld te moeten worden(had bijna zelfde verschijnselen als bij ongesteldheid). Ik was helemaal niet met die 2 weken na de ov-test + klussen bezig met eventuele pijntjes, krampjes enz. Nu dus wel! Mijn darmen zijn ook aan het rommelen, maar ik ben sowieso een gevoelig type op dat gebied, dus lekker verwarrend. En je hoeft je ook helemaal niet hetzelfde te voelen als de 1e keer he?! elke zwangerschap is weer anders.
    Ik mag officieel rond 2 augustus testen....jemig, dat duurt echt nog lang!

Veel sterkte!!! Je bent niet de enige!

Share This Page