Frustratie frustratie frustratie, maandag was mijn nod. Al mijn geduld bij elkaar geraapt en vandaag pas weer getest. En nu is het nog negatief Maar ook nog geen rood. Dus ik heb nog hoop. Maar de teleurstelling is wel enorm.... Van binnen moet ik toch beetje huilen. En toch ook nog hoop.
Ojeee Gekkenhuis wat ontzettend ******! Ik begrijp hoe je je voelt. Wat zit ons lichaam toch raar in elkaar zeg. Sterkte vandaag en houdt de moed erin. Ik ga er morgen een testje tegenaan gooien, spannend.
Succes Anne ik hoop dat jij meer duidelijkheid hebt! Ik duim voor je! Positief!!!! Heb vandaag nieuwe testen gekocht van kruidvat. Morgen nog x testen. De testen van de action vertrouw ik toch niet helemaal. Hopelijk heb ik morgen ook goed nieuws!
Lief, dankjewel. Ik zal morgen iets laten weten als ik getest hebt. Ik hoop het zo! Hebben jullie een bepaald gevoel of zo? Of hoe was dat bij eerdere zwangerschappen? Ik duim ook voor jou. Hopelijk morgen meer geluk!
Bij mijn oudste was het niet gepland en had ook niet gekund maar ik voelde dat er iets niet in de haak was maar een zwangerschap was wel laatste waar ik aan dacht. Bij mijn jongste wist ik het gewoon ook omdat ik wist waar ik op moest Letten. Maar bij de eerste miskraam had ik het eerst ook niet door. En bij de 2de voelde ik het. Dus soms heb je wel voorgevoel en soms niet. Nu denk ik ook dat ik echt wel zwanger ben maar de testen zeggen wat anders. Het voelt beetje zoals bij mijn jongste. Toen testen ik ook pas 1,5week na nod positief. Misschien dat anderen het wel direct weten.
Oke dat is wel echt lang zeg, maar dan is er nog steeds hoop voor je. Spannend! Ik heb een rest gedaan en zie helaas helemaal niets . Deze maand had ik zoveel hoop.
Nog niet! Morgen weer testen. Maar blijf positief. Nog niet ongesteld dus dat is iig goed teken! En jij? Weet je al meer?
En en en? Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar niks dus deze morgen een test gedaan maar niks. Dan zal het vandaag komen ik heb op ovulatietesten gebruikt en die was postier op 29 februari!