duizelig. gevoel van flauwvallen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Bernadine, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernadine

Bernadine Lid

22 mei 2019
    73
    39
    18
    Vrouw
    wie heeft dit in begin ook gehad, ik ben 6,3 dagen zwanger. vandaag was ik bij de tandarts van wegen me partner, stond bij de balie en werd daar helemaal niet goed, werd licht in me hoofd en gevoel dat ik flauw zou vallen, ben toen snel gaan zitten, maar zo erg als vandaag heb ik nog niet eerder gehad, want zweet brak zelfs alle kanten uit. nu is de vraag is er nog andere zwangere vrouwen die dit hebben mee gemaakt, me partner dacht zelf aan suiker te kort had, dus meteen zoete dringen genomen en koekje, maar helpt heel klein beetje.
    ga dit zeker dinsdag melden bij de vk, want dit heb ik niet eerder mee gemaakt ben best wel geschrokken.

https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2020/1/18/zw-banner.jpg

2. Frullie

Frullie Actief lid

24 jul 2015
    296
    255
    63
    Ijzertekort veroorzaakt ook duizeligheid. Misschien bloed laten prikken?

3. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ijzer tekort, lage bloedsuikerspiegel, lage bloeddruk..

Volgens mij kan het daar allemaal van komen.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Bij de volgende afspraak even je ijzer laten checken, en ook je bloeddruk. Een lage bloeddruk kan dit ook veroorzaken, ik heb hier tijdens beide zwangerschappen ook veel last van gehad (mijn bloeddruk zat rond de 90/50). Een dropje of iets hartigs eten, of een bouillonnetje drinken helpt vaak wel wat.

5. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Bij mij komt het door een lage bloeddruk. Ik heb altijd dropjes bij me en ik probeer te gaan zitten als ik ergens moet wachten, maar soms overvalt het me gewoon.
    Zeker aangeven bij de verloskundige, zij kan je bloeddruk meten en je bloedwaarden laten testen.

6. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    In het begin van de zwangerschap ben ik ook een paar keer flauwgevallen.
    Kwam door te lage bloeddruk.

7. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Yep ook lage bloeddruk af en toe opeens, vooral veel aan het einde. Zoute dropjes bij de hand hebben.

8. Piep15

Piep15 Lid

14 dec 2018
    55
    27
    18
    Vrouw
    Ik heb t bij eerste ook gehad zelfs flauw gevallen
    Heel irritant!!! Raakt t vertrouwen in je lijf kwijt
    Bespreek het met je verloskundige

9. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Bij de eerste kreeg ik (achteraf gezien natuurlijk) met 2/3 weken al rare klachten. Flauwvallen, hartkloppingen, migraine aanvallen met uitval. Hele zwangerschap zo gebleven helaas. Had ook altijd lage bloeddruk. Goed eten en drinken is belangrijk.

10. Bernadine

Bernadine Lid

22 mei 2019
    73
    39
    18
    Vrouw
    Ik heb nu voortaan Sultana koekjes bij me. Want snoep moet ik niet aan denken en bij de lidle kan kan je kleine flesjes water krijgen en die drink ik nu veel. Maar ik krijg nu een zwangerschaps kwaaltje. Gevoel hebben dat ik moet spugen. Ging zo lekker de 7,4 weken Maar ja. Voor de misselijkheid gebruik ik glas Colla.

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook bekend mee door lage bloeddruk. Nu ook nog. zoute dingen bij de hand houden! Helaas hoor ik standaard: beter een te lage bloeddruk dan te hoog. Tsja, ik kan vrij weinig met dit soort uitspraken. Laat ook even je ijzer checken

12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
    Lage is echt niet fijn altijd, sultana hartig heb ik altijd bij me!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Had ik ook bij beide zwangerschappen door te lage bloeddruk. Zouthout is van nature bloeddruk verhogen, dus als snoepjes je tegenstaan is een kopje zouthoutthee misschien iets voor je

14. Mies97

Mies97 Actief lid

11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Komt bij mij door een lage bloeddruk, bij mij werken zoute dropjes heel goed, dus dat kan je misschien ook eens proberen

Deel Deze Pagina