Wat vinden jullie van deze winterjas? Ik wil graag een stoere, warme maar ook leuke winterjas voor M. Hij wordt in december 2 jaar. Het is een blond jongetje met vel blauwe ogen en niet zo groot en dun. Leuk of niet? Ik hou wel van een beetje opvallend, maar wil ook niet dat hij voor schut loopt! Vingino Boys jas | kleertjes.com
Sorry zie geen foto... Nu dus wel, ik vind het persoonlijk geen mooie jas ( vind blond en geel niet mooi samen), maar je zoontje zal niet voor schut lopen! Suc6
Gaaf toch? Ik zou hem bestempelen als 'dat opvallende banaanjongetje' Maar dat bedoel ik niet negatief ! Ik hou namelijk van opvallend!!!
ik vind hem hott ikzelf houd daar ook van T.yraisha heeft nu ook een roze en een zilver/goud kleurige met bontkraag he-le-maal geweldig ik zeg doennnnnnnnnnnn
Ik vind het model e.d. onwijs leuk, maar hou helemaaaaal niet van geel.. In het blauw vind ik 'm wel onwijs gaaf! Voor schut vind ik het trouwens zeker niet.
ik heb denk ik te snel gereageerd maar idd geel zou ik niet doen, ik vind de jas zelf wel hottttt vooral de blauwe vind ik erg gaaf
Ik kies voor Not. Totaal niet mijn smaak. Maar als jij hem leuk vindt, waarom niet? Voor schut loopt ie heus niet hoor.