We gaan dr weer voor! Pas mn laatste pilletje geslikt en nu duimen dat we er wat eerder van kunnen gaan genieten dan de eerste keer.. We zijn dr klaar voor!!
Spannend hoor, hoelang duurde het de eerste keer als ik vragen mag? ik zelf zit inmiddels in ronde 7 van de eerste. Maar hopelijk wordt ons geduld snel beloond haha
Thnx meiden! De eerste keer duurde het een jaar. Maar het leek wel een eeuwigheid. Kwam ook omdat er meerdere mensen uit de familie maar niet zwanger werden en ik bang was dat er misschien bij een van ons twee genetisch ofzo iets niet goed zou zitten.. maarrrr.... toch gelukt!! Dus nu maar heel hard duimen..
hier duurde het bij de eerste ruim 2 jaar, dus toen we voor nr 2 gingen hielden wij er rekening mee dat het weer zo niet langer zou duren. 6 maanden later was ik zwanger
spannend! Hier gaan we er ook weer voor.....nu nog ongi...en dan begint het leuke gedeelte hahahaha.. Succes en ik hoop dat we snel zwanger mogen zijn!
Ik heb afgelopen vrijdag mijjn laatste pil geslikt. Na mijn ongi dus ook de eerste ronde voor ons 2de kindje, erg spannend! Iedereen veel suc6!!
Heel veel succes iedereen! Wij zijn bezig voor ons 1ste kindje We zitten nu in ronde 5, gisteren gestart met ovu testen, negatief, maar dat had ik verwacht, wel geklust ! Wij proberen om de dag sex te hebben! a.s. donderdag mijn ei als het goed is, dus we zijn benieuwd! We gaan ervoor... 2de ronde met ovu testen! Dus hopen dat het beloond word! We hebben geduld...
Hier ook weer de eerste ronde! Zo leuk! Zo spannend! Ik probeer niet te veel te rekenen.... hmmmm.... lukt natuurlijk niet. Ik heb weer zo'n zin in zo'n mupje in mijn buik. We gaan nu mijn vruchtbare dagen in, dus weer heerlijk genieten! Ik heb mijn man beloofd voorlopig niet te temperaturen. Maar ja, ik ken mijn lichaam best goed en weet wel op welke dagen ik moet mikken. Hij wil het relaxt doen en 'we zien wel'.... ik wil raak schieten de eerste ronde! haha. Man vs vrouw hij denkt dat volgende week ergens mijn eisprong zal zijn, ik weet dat we deze week lekker bezig moeten. Dus ik ga hem lekker verleiden en het 'spontaan' houden. hij hoeft toch niet alles te weten?!
Hahahaah zoooooo herkenbaar flippo! Al ben ik deze keer iets rustiger.....maar toch krijg ik ook de kriebels en wil ik gelijk zwanger zijn. Vooral omdat het al 2 x gelukt is zo snel!
Haha, ik moet al lachen om jullie tekstjes! De vorige keer ben ik ook druk geweest met ovu-testen en temperatuurkaartjes.. Maar dat begon na een aantal maanden pas. Nu ga ik het alleen doen als ik echt zin heb. Heb eigenlijk (zeg ik nu) weinig zin om verplicht zin te maken. Dus we gaan het zien!! Hopelijk kent mijn lichaam het truukje nog en blijft er snel een klompje cellen plakken haha