hey meiden vandaag moet ik voor het eerst naar de verloskundige,pff ben zo nerveus joh ,de laatste dagen leken maar niet voorbij te gaan en nu maar hopen dat alles goed is ,je weet maar nooit..nou heb ik alleen ff een vraagje he , ik weet niet hoelang ik ongeveer heen ben,want ik had net die maand niet in de gaten gehouden wanneer ik ongesteld ben geworden hahaha zul je net zien dat het dan lukt maar ik heb dus een intake daar,kan ik dan ook vragen of ze een echo kan maken om te kijken hoever ik al heen ben of is dat raar hahah heel verhaal maar ik hoor het wel groetjes wendy
Als je niet precies weet hoe ver je bent, zullen ze waarschijnlijk nu een termijn echo maken om dat te berekenen of ze maken daar een afspraak voor.
Succes, Eergisteren had ik mijn eerste afspraak, dat was meer een intake. Veel vragen en uitleg. Bloed afnemen, ijzer berekenen, en ze heeft wel naar het hartje geluisterd omdat ze dacht dat ik verder was. Helaas niks gehoord. Moet vandaag Termijn Echo. Dat is dus een aparte afspraak... Succes en laat ons op de hoogte. Hopelijk gaat alles goed
Mijn eerste afspraak was alleen intake gesprek, dus inschrijven, bloed afnemen, etc. 2e afspraak was mn termijnecho. Meestal doen ze dat alleen op afspraak, de echoscopiste moet natuurlijk ook beschikbaar of aanwezig zijn! Niet elke VK kan een echo maken nl. Hartje luisteren doen ze vaak na 14 weken, dus dat zal in in dit geval ook niet gebeuren. Houd er dus rekening mee dat je alleen een intake krijgt en dat je voor een echo een aparte afspraak moet maken. Dat voorkomt teleurstelling! Mona
Succes en veel pleizre vandaag. Ik kreeg wel een termijn echo omdat ik zei dat ik het niet zeker wist hoe lang ik al zwanger was.