Vol boekje = 6 euro contant OF Vol boekje = bon van 8 euro van verschillende winkels/restaurants in het dorp/buurdorp Baal alleen ontzettend dat Plus alles nog handmatig moet inplakken. Als het digitaal was, had ik het allang gedaan!
Wij sparen bij de jumbo en de Poiesz. Nog wel de zegeltjes dus en (nog) niet digitaal. Bij de Poiesz gaat het niet zo snel omdat we daar niet zoveel komen.
Jaa hier groot fan van de koopzegels. Elk jaar laten we wat uitbetalen om mee te nemen op vakantie. Teller staat nu op 7 volle boekjes. Spaar ook de koopzegels van de Coop, maar daar gaan we mee stoppen zodra het 2e boekje vol is. Schiet voor geen meter op omdat we er praktische nooit komen.
ligt er aan. Ik koop geen A producten en neem veel plus eigen merk. Ik ben bij de plus voor de weekboodschappen Max 70 euro kwijt. Enige dat ik dan 1x in de 2 weken nog moet halen is cola bij de Lidl en kaas bij de kaasboer.
Ik heb dat dus een tijdje gedaan met de PLUS een dorp verderop, ik was wel meer kwijt aan de weekboodschappen ondanks huismerken.
Hier alleen de zegeltjes vande poiesz Sparen die met de familie zodat we elk jaar een leuk uitje kunnen doen met de hele familie. Je krijgt bij iedere €5 een zegeltje, en een vol boekje is €2,50 waard of je kunt sparen voor producten of uitjes die in een boekje staan. Leuk gratis spaar systeem
Wij doen de boodschappen bij de Jumbo en daar vind ik het niet lonen. Het zijn geen spaarzegels maar koopzegels van €0,10. Dat loopt aardig op bij alle boodschappen. Een volle kaart van 25 zegels heeft je €2,50 gekost en je krijgt daar €2,60 voor terug.
Wij doen koopzegels bij de plus en heb aardig wat vol. De teller staat nu 10 vol. Zo sparen we voor vakantie of cadeautjes.
Ik doe al mijn boodschappen bij de appie en sinds september spaar ik de koopzegels. Ik vind het ideaal. Alleen het uitbetalen is irritant aan de balie en ik kon ook maar 2 boekjes uit laten betalen anders moest ik van te voren bellen . Onhandig. Het plan is zoals nu rond de kerst uitbetalen en de rest voor de zomervakantie. Ik gebruik ook alleen de app.
Je hoeft dan ook maar 1 zegeltje kwijt te raken per boekje, en zeg maar dag tegen je winst. Of nog erger: raak 2 zegels kwijt en je draait verlies! En als je ziet hoe mensen die zegels in hun zak proppen, kan het niet anders dan dat ze er een paar kwijtraken...
Wij altijd van de plus. Nog niet zo mega lang. Ik hoorde bij de kassa iemand zeggen dat ze dat geld gebruikte voor de vakantie dus zo doen wij dat nu ook. We hebben niet mega veel boekjes maar een paar tientjes extra voor wat leuks is altijd leuk. Je merkt er toch niks van en spaar je wel mooi.
Ik heb zojuist door jullie een bonuskaart aangevraagd bij de ah. Ik doe voornamelijk boodschappen bij de jumbo. Maar ik wil graag meer gaan sparen, alle kleine beetjes helpen. Hier hebben we de jumbo en Ah bij elkaar zitten. Dus maakt ook niet echt uit, alleen de winkel beter leren kennen. Manlief ook gelijk maar de app op zijn telefoon laten zetten!
Wij sparen bij de AH sinds het digitaal kan. Alleen jammer dat het niet uitbetaald kan worden middels retourpinnen. Aan contant geld heb je nu niets.