Nee, wij sparen ze niet. Misschien toch maar eens doen. Ze vroegen het voorheen nooit, misschien zag ik er niet oud genoeg uit.
Ik spaar gratis zegels die ik kan omruilen voor leuke artikelen of geld. 1 vol boekje van 100 zegels is 2,50 euro waard. Bij elke 2,50 aan boodschappen krijg je een zegel.
ja, ik spaar ze wel. maar niet voor de "rente". je krijgt maar 4 euro meer dan dat het boekje waard. maar ik vind het lekker dat ik zo onbewust toch wat geld weg zet. ik heb nu een aantal boekjes vol en daarmee kan ik mooi mn jaarkaarten van disneyland van betalen of voor december voor de sinterklaas kado's. voor mn gevoel heeft het me dan niks gekost. onzin natuurlijk mn moeder heeft ze altijd gespaard en heeft daar de helft van hun vakantie van betaald. zelf kunnen ze niet goed sparen en hebben ze het niet breed en zo konden ze toch weg.
Ja, ik spaar de boekjes op voor de vakantie. Ik spaar bij de jumbo, dus 26 euro per boekje (je betaalt 25 euro aan koopzegels). Maar omdat het bij de boodschappen in zit, spaar ik ongemerkt. Voor ons een leuk zakcentje voor op vakantie.
Ik spaar ze wel. Het rendement kan nog hoger zijn dan 6% als je ze zo snel mogelijk inlevert. Heb er eens een leuke berekening van gemaakt op mijn blog, maar ZP lijkt te denken dat ik zwaar geld verdien aan mijn blog (was het maar zo! P ), dus ik mag geen linkjes plaatsen.
Ja, wij kopen ook zegels bij de AH. Gaat razendsnel!! Ik bewaar ze meestal voor de vakantie (zakgeld) of voor Sint/kerstcadeautjes.
Ja wij sparen koopzegels. T is makkelijk, je legt het weg en kijkt er niet naar om, als we een aantal boekjes vol hebben en we willen een dagje weg ofzo gebruiken we de zegelboekjes daarvoor.
Met een dergelijk spaarsysteem geef jij kosteloos je geld aan AH te leen. Bij de bank vang je rente. Ik zou het op een spaarrekening zetten dus Edit: ik lees nu dat er blijkbaar wel rendement op te behalen valt. Afwegen dan waarmee je meer vangt
Op de bank krijg ik 0,9% rente. Met de zegels sparen vang je makkelijk 4%. (mits je ze ieder jaar inlevert en besteed)
Nee, ik raak altijd dat soort dingen kwijt of plak het nooit in en raak het daarna kwijt waardoor het voor mij persoonlijk alleen maar geld kost en niks oplevert.
Dit inderdaad. Niet voor de rente maar zodat ik "ongemerkt" toch spaar. Die paar euro meer iedere keer bij de boodschappen die merk/voel ik namelijk niet maar als ik in devember alle boekjes inlever, dat merk ik dan absoluut
Nee, daarvoor doen wij onze boodschappen bij teveel verschillende winkels. We gaan naar de appie, jumbo en de markt.. dat schiet gewoon niet op bij ons Op deze manier van boodschappen doen bespaar ik meer dan dat ik zegeltjes zou sparen bij bijvoorbeeld de appie.
Zeker! Lees nu net dat ze het bij Jumbo ook hebben, dus daar ook maar aan de spaar (komen daar de laatste tijd meer dan bij ah). Ik spaar net als anderen de boekjes op en doe er dan een keer iets leuks van. En een beetje plakken vind ik geen moeite voor 3 euro rendement, tikt toch lekker aan! Overigens valt het me op dat ze het nooit meer vragen, moet er altijd zelf om vragen (en denk dat het me om die reden bij Jumbo niet duidelijk was dat ze het hebben). Is wel een verschil met vroeger, toen vroegen ze het altijd.
ik heb 3 boekjes volgespaard, maar je koopt voor 50 euro en je krijgt er 52 euro voor terug. Al dat geplak voor 2 euro nee. ik doe het niet meer. En de term 'gratis boodschappen' die heb je in de maanden er voor betaald, dus niks gratis. Ik vond ook dat het een vertekend booschappen beeld gaf, als ik voor 60 euro boodschappen doe, dan komen er 6 euro aan zegels bij. dat keer 4 weken in de maand is 24 euro! En ik maar proberen te bezuinigen op de boodschappen!
Ja ik spaar heb 5 jaar opgespaard en hier mij moederfiets van gekocht. Nu geen doel maar ik lees hier voor Sint en kerst dat vind ik wel een goed idee