Wat staat er in je vitrine en wisselt dit vaak?

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

#1 ashleyp, 26 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2015
    Zoals de titel al zegt: wat staat er in je vitrine en wissel je dit zo nu en dan?

Ik wilde altijd graag een vitrine gedeelte. Toen ik dit had zag het er altijd rommelig uit (waarschijnlijk teveel kleine spulletjes i.p.v. grote stukken).
    Wat er nu in staat: geboortekaartjes, spaarpotje, tand/haarlok doosje, glasplaatje met gegraveerde foto en houten blokken met de geboorte datum. Zoonlief is nu 2,5. Zouden jullie die spulletjes inmiddels vervangen voor gewone decoratie daar hij geen baby meer is (en wat dat met de spulletjes van de kleine doen) of gewoon laten staan?

Ik ben nu heel erg bezig met de uitstraling van mijn woning en met het decoreren en kan altijd moeilijk kiezen. Ik wil altijd alles displayen en kan nooit een keuze maken om het een wel neer te zetten maar het andere niet. Ik ben héél erg materialistisch en vind het dan zonde dat iets niet meer zichtbaar staat maar in een doos zit ;):)

Wat hebben jullie zoal in een vitrine staan?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier staan er glazen/drank/fotoalbums/knuffels/fotolijstjes/beeldjes/kaarsenstandaards/kaarsen en waxinelichtjes in.

We kampen met opslagproblemen :(:D

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Foto's, grote wijnglazen, 2 stenen, boeken, horlogekistje, sieradendoos, en pennenbak

4. veense

veense Niet meer actief

In onze vitrinekast staan souvenirs van over de hele wereld, en een paar bijzondere jeugdherinneringen. Behalve 2000 boeken, is dat het enige dat zichtbaar is in de woonkamer, andere dingen zitten in de dichte kastenwand in de bijkeuken.

5. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Volkswagen auto's en busjes. Mijn vriend spaart deze.

6. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Een van de 2 kasten is ingericht met spullrn van onze overleden hond ook zijn urn die gaan we nooit veranderen.
    In de andere staan beeldjes en fotos die wisselen we wel is om

7. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wat diverse waardevolle dingetjes bovenin, de as en foto van mijn zus, beeldjes, een theeservies en onderin kookboeken (bij gebrek aan een betere plek)

8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Miniatuur fantasy figuurtjes, mijn man schildert deze.

9. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De ene helft per kind een plank met foto's en knutsels en bewaar dingetjes. En een plank met vazen.
    De andere helft.... spelletjes die niet meer onder in de kast passen, mijn studieboeken, schalen en een stukje administratie.
    Moet het eigenlijk eens uitzoeken en ordenen, maar dat staat erg laag op het 'to do' lijstje.

Deel Deze Pagina