Gister zijn we een dagje weg gegaan op de scooter Door de Drentse natuur toeren op ons gemakje!!! Uit eindelijk kwamen we bij Zuidlaren, en ik dacht laten we naar Zuidlaardermeer gaan. aangekomen daar zijn we op het terras gaan. tegen over het terras was een bootjes verhuur. nou wij een motor bootje huren. gezellig aan het varen naar het andere kant va het meer 1.5 km verder ofzo. wat denk je bootje valt uit. Mijn vriend deed het bootje weer aan , dus we dachten laten we maar een ander bootje halen. Maar naar 3 minuten viel hij weer uit. Wij maar pedellen, maar na een half uur pedellen nog geen haven in zicht. Gelukkig kwamen andere mensen die ook een bootje hadden gehuurd ons helpen. dus eindelijk aangekomen bij de haven, zijn we terug gelopen naar de scooter. Maar ik was vergeten dat ik mijn telefoon in mijn helm had gedaan, wat denk je valt ie kijhard onder me oog dikke bult onder me ogen en blauw. Wil ik weg rijden band lek! dus ben ik voorzichtig naar de benzine pomp gereden en weer op gepompt en de rest van de dag ging alles wel goed haha en eigenlijk best wel leuke dag gehad
wat een pech inderdaad.. gelukkig dat de dag over het algemeen wel leuk was.. je hebt me wel op een idee gebracht.. een scooter huren en een dagje lekker touren