Hey ladies, Jullie kunnen me vast helpen: Ik zoek een to do/checktlist app (android) waar je vinkjes kunt zetten,zonder dat het item verdwijnt Wie snapt wat ik bedoel en kan me helpen?
waar wil je het voor gebruiken? ik heb nu voor het huishouden tody. kun jhr per ruimte taken in zetten en afvinken..
Nu specifiek even voor de vakantie. Ik wil dingen die oppoppen noteren en dan vinken als het gedaan/gekocht/ingepakt is. Maar dan moet het niet verdwijnen(en dat gebeurt op al mijn apps) , want dan weet ik niet meer wat ik gedaan heb
Wunderlist! Ideaal! Gebruik hem voor de boodschappen, vakanties enz. Heb hem gedeeld met vriend zodat hij ook dingen kan toevoegen
Ik gebruik color note. Kun je toch do lijst en gewoon notities aanmaken. To do list op een pagina als widget zetten en je kun heel gemakkelijk afstrepen wat je gedaan hebt. Kunt lijstjes zelfs beveiligen met wachtwoord.
Misschien snap ik de app niet hoor, maar als ik een to do maak en dan afvink, verdwijnt het iten toch bij deze app?
Thnx ladies!!! Keel gedownload en inderdaad: het verdwijnt niet, maar verplaatst alleen als je het afvinkt! Voor mijn semi-demente hoofd echt fijn
Bij mij niet hoor , hij wordt dan doorgestreept/afgevinkt en blijft op dezelfde plek staan. Je kan dan sorteren by status en dan verdwijnt hij wel naar beneden.
Ik gebruik ook keep. Hele fijne app, eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt. Omdat het een Google app is kun je het koppelen aan een hoop andere apps, bijvoorbeeld Google agenda. Ook kun je een geluidsbericht inspreken, de app zal daar zelf meteen tekst van maken. Er zitten dus wat verborgen handigheidjes in. Succes!
Ik heb Our Home. Kun je ook delen met partner en kinderen, en taken verdwijnen niet, maar schuiven naar een lijst van taken die af zijn. Je kunt herhaling instellen, zodat het ook terugkomt (bijvoorbeeld wekelijks). Wel Engelstalig.
Supervaag. Als ik vink, verdwijnt hij dus..moet ik even kijken. Want die app gebruik ik wel voor mn notitiez
Maar heb je dan wel de goede app gedownload. Er staan in de app store verschillende die op elkaar lijken
Inmiddels gevonden en het lukt!!! Supervaag, want vroegah kon het niet bij mij en nu dus wel. Haha bedankt!!