Hoi allemaal, Ik zag net in de lounge dat er een aantal mama´s uit de hoekse waard zaten te kletsen. Nou dacht ik dat het wel gezellig was om als hw-ers onder elkaar te kletsen. Groetjes Kim
Hoi Kim, Ik ben er hoor!! Waar kom jij vandaan Of wil je dat niet zeggen Kan natuurlijk ook nog.. Ik ga mn zoontje uit bed halen en dan vertrekken we naar de Fair aan de Maas.. Liefs
Hey Jann, Gezellig. Ik kon uit Westmaas. Woon er nu bijna 9 jaar en bevalt prima. Ik kon oorspronkelijk uit hoogvliet. Waar kom jij vandaan? Is het wat die Fair aan de Maas??? ik heb altijd het idee dat dat allemaal van die ¨kak¨ spullen zijn hihihihihi of zit ik nou helemaal mis. Veel plezier in ieder geval ik ga straks lekker wandelen het is super lekker weer. Groetjes Kim
Hier nog iemand uit de hoeksche waard of is het hoekse waard weet het nooit en woon hier toch al me hele leven en ga hier niet weg ook. hihi... Fair aan de maas ook niks voor mij veelste druk en inderdaad veel ''kak''. Maar zijn wel even bij de kinderboederij geweest en daarna in obl Boterkoek zit jij in Puttershoek bij de verloskundige?
Hey leuk nog meer hoekse mama's, gezellig hoor. Joh toch veel kak op de fair hihih nou dan ben ik blij dat ik niet gegaan ben. Heb net heerlijk door het dorp hier gelopen met mn ventje, super genoten van het zonnetje. Nu ff wat in huis doen, kan altijd even als hij slaapt hahaha en dan is de middag alweer voorbij pppfff gaat altijd zo snel. Waar wonen jullie allemaal?? Groetjes Kim
@ kim: Ik hou jij van die kak dingen Er lopen idd alleen maar kakkers hihi.. Ik ben geboren in Strijen, kwoon nu in Nieuw Beijerland. Waar woont de rest?? Boterkoek in Puttershoek??
Ik hou idd niet zo van "kak" hihihi mijn smaak is het niet. Hoop wel dat jij een leuke middag gehad hebt, het weer zat in ieder geval mee. Ook ik ben erg benieuwd waar de andere moeders wonen. Groetjes Kim
Ja ik heb een super leuke middag gehad.. Echt leuke dingen gekocht voor in huis.. Ja ik ben ook benieuwd.
erg rustig hier ik hou het liever NOG eventjes anoniem waar ik precies woon. en allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer?
@ wonders2: ben je bang dat we je herken?? Ja het is echt heerlijk weertje he!! Vandaag waaide het wel hard.. Mijn zoontje is vandaag een beetje ziek.. Had net koorts.
Hihi of woon je bij 1 van ons in de buurt??? hahahaha Hier ook volop aan het genieten van het weertje, idd de wind is een beetje koud maar het zonnetje is heerlijk. Nog 1 daagje werken en dan is het gelukkig al weer weekend voor mij. Heerlijk genieten van mijn ventje en volgens de weerberichten ook van het voorjaarszonnetje. He getsie Jannn, hoop dat hij snel opknapt. groetjes Kim
Hij heeft nog steeds 40.3. Vanmiddag naar de HA geweest. Beginnende keel en oorontsteking en dan zeggen ze: Kijk maar weer even aan! Wat heb je daar nou aan? Ik rommel dan zelf wel met VSM producten!
Jeetje zeg, dat is flinke koorts. Drinkt hij wel goed?? dat is toch het belangrijkste. Remco heeft ook een beginnende oorontsteking gehad in maart, hij at dus werkelijk niks maar sap wilde hij gelukkig wel. Ik was daar echt blij mee want anders had hij mss wel uitgedroogd geraakt en dan ben je verder van huis. Wat gebruik je van vsm?? ik ken geen middeltjes voor een oor/keelontsteking. Lekker zeg van de Ha, ik snap dat ze niet happig zijn op een ab kuur, maar ze zullen toch wel iets anders hebben wat je nu kan proberen. Heel veel sterkte en ik hoop dat hij snel opknapt, is niet fijn om je kindje zo ziek te zien.
Heej, Nee is echt niet leuk! Zo zielig! Ik gebruik Nisykind dat is een kuur van VSM en van aloe vera pructen.. Dankjewel.. Ik hoop ook echt dat het snel over is :S
Hey, En hoe gaat het met je mannetje, is hij al aan de betere hand?? Oh die nisykind, ja daar heb ik weleens over gehoord idd. Zo wij gaan vandaag weer heerlijk van het mooie weer genieten, straks lekker winkelen in obl en mss wel even een terrasje pakken hihihi. Heb er helemaal zin als ik dat zonnetje zo zie. Iedereen een fijne dag en geniet van dit prachtige weer. Groetjes Kim
Hee meis, Heerlijk terasje pikken in obl.. Is lekker weer hiervoor! Ik leg heel de dag op bed helaas. Heb vannacht maar anderhalf uur geslapen.. Joas is echt ziek!! Nu weer bij de dokter geweest en hebben we nu weer een drankje gekregen omdat hij zo'n vreselijk jeuk heeft! Hopelijk helpt het! Geniet van je middag he! Liefs