Het geld dat van ons loon wordt afgehouden via spaarloonregeling gebruiken wij als spaargeld voor onze dochter. Zijn 2 rekeningen, er komt ooit nog een 2e kindje waarschijnlijk . Ongeveer 50,00 per maand per rekening. Makkelijk, wordt automatisch afgehouden. Mijn ouders hebben een pot waar ze hun klein geld in doen als spaarpotje voor onze dochter .
Hier idem dito. Mijn ouders hadden het geld niet en ik ben er ook geen sikkepit minder op geworden. Ik heb goed met geld leren omgaan en was me er zeer bewust van dat ik hard moest werken voor mijn studies, omdat het me een hoop geld kostte. Daarnaast had ik al een prachtige cv toen ik afgestudeerd was, doordat ik er naast gewerkt heb. Wij zijn wel van plan om maandelijks een bedrag te gaan sparen. Waarschijnlijk 50 euro, maar ben zeker niet van plan om alles te gaan betalen. Ik heb tijdens en na mijn studie teveel vrienden op hun bek zien gaan, doordat ze geen flauw idee hadden wat de waarde van geld was. Papa en mama betaalde namelijk wel . Dat is niet wat ik onze kinderen wil meegeven.
Moet nog even wachten op de beeb maar wij willen ook gaan sparen. Ik denk 25,- pm en de kb. Kgb weet ik niet of ik dat krijg.
ik spaar voor allebei 25 euro per maand en al het geld wat in de spaarpotten zit... is meestal zo'n 150 euro per pot in de 4 maand ongeveer... kindertoeslag krijgen we niet... kinderbijslag maak ik op aan de nodige dingen.... of ze krijgen er wat leuks voor... deze keer heb ik het bij het spaargeld gelegd voor een nieuwe moederfiets....
wij sparen ook ongeveer 10euro per maand voor alyssa. daarbij heeft ze ook nog een spaarpot thuis waar ik iedere week het kleine geld in doe wat ik van het boodschappen geld overhoud. (het grotere gaat in onze eigen spaarpot) ik wou dat ik meer kon sparen maar dat lukt helaas voorlopig nog even niet en aangezien er een 2de wondertje komt moet die ook spaargeld krijgen, dus dan allebei een beetje minder. liefs doris
Wij sparen helemaal niets. Vind ik niet nodig ook, wij hebben ook altijd alles zelf betaald en hadden bijbaantjes. Kom op zeg, btje sparen voor je kind voor later?? Best wel raar eigenlijk. Kindgeb. budget oid hebben wij niet en de kb gaat in de pot voor het héle gezin.