Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je de uitslag hiervan krijgt? En kan je met zoiets dan ook meteen bij de huisarts terecht als je aangeeft dat je over een week ongesteld moet worden? Of wordt dat net als een gewone doktersafspraak gezien en dagen van tevoren geplant? Ik wil morgenochtend meteen bellen en hoop meteen dezelfde dag langs te kunnen komen omdat ik zaterdag ongesteld moet worden. Uitstellen tot na mijn menstruatie zit me niet zo lekker..
Uitslag duurt ongeveer een weekje Hier moet er echt een afspraak gepland worden bij de huisartsassistente en kan je niet dezelfde dag terecht helaas
Ik kon wel gelijk dezelfde dag terecht, hangt van je huisarts / assistente af denk ik. uitslag duurd idd een weekje
misschien als ik aangeef dat we na mijn menstruatie zwanger willen worden dat ik sneller langs mag komen, dan hoor ik namelijk nog voor mijn ovulatie of alles goed is of niet
Als je zaterdag ongesteld moet worden zit je nog zo'n 3 weken voor je eisprong morgen, dus denk wel dat je binnen 2 weken terecht kan voor het uitstrijkje en dan een week erna de uitslag krijgt
ja maar als je ongesteld bent dan mag je weer niet langskomen, en soms op dag 7 heb ik nog wel eens heeeeeeeel licht bloedverlies, dus dan kan ik pas op dag 8/9 van de cyclus langskomen, maar goed hopelijk mag ik voor mijn menstruatie langskomen..
uitslag (voor het bevolkingsonderzoek) duurde hier zo'n 3 a 4 weken. Hier deed de assistente het alleen op vrijdag tussen bepaalde tijden.
Als je zaterdag pas verwacht ongesteld te moet worden kun je toch nog de hele week gaan en hoeft het toch niet perse morgen?
nee maar wel binnen 3 dagen, want als ik te vroeg ongesteld word. Ik was vorige maand 4 dagen te3 vroeg, vandaar...normaal gesproken ben k vrij regelmatig
Jeetje zeg, alsnog 3/4 weken...dat is lang, ik was hier helemaal niet mee bezig tot ik vrijdag die brief kreeg, en ik had zo'n zin in deze maand en het proberen zwanger te raken, en nu zit dit ondezoek de hele tijd in me hoofd...
Ik zou gewoon beginnen hoor.. Morgen even bellen en overleggen met de assistente wanneer je mag komen.
Ja ik denk dat als ik het uitleg dat ik heus wel binnen 3 dagen langs kan komen, normaal gesproken hebben ze ook wel vaak plek binnen 3/4 dagen. Maar goed, ik ga alsnog gewoon deze maand beginnen hopend dat er niks aan de hand is. Ik was hier nooit mee bezig geweest als ik die brief niet had gekregen..
de brief met de uitslag kreeg ik ook na een week of 3 maar na een week kon ik de huisarts al bellen voor de uitslag, dat raadde ze me ook aan.
Ben zelf da. Bij onze praktijk kan je meestal nog de zelfde dag terecht en een enkele keer een dag later. De uitslag duurt 3 tot 4 weken, je krijgt dan een brief thuis van het sbbw (uitstrijkjes instantie) met daarin de uitslag. Als de uitslag fout is probeerd de arts je van te voren altijd te bellen, maar helaas blijkt nog wel eens dat mensen van telefoonnummer wisselen zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Waarom het bij ons zo lang duurt eer die uitslag er is? Behalve op baarmoederhalskanker wordt er ook getest op ontstekingen, schimmels en of je drager bent van het hpv virus. Ben je drager van dat virus dan moet je ook vaker komen voor een uitstrijkje omdat het virus op zeer lange termijn ook voor baarmoederhalskanker kan zorgen. Hopelijk heb je zo genoeg informatie, succes met bellen morgen en met het zwanger worden!
Hier had ik de uitslag al na anderhalve week. dd gewoon bellen wie weet kan je morgen of overmorgen al terecht. Hier kon het ook snel. Is denk ik afhankelijk per ha.
gewoon morgen ochtend even bellen desnoods je verhaal even uitleggen, misschien helpt dat de ha asistentes kunnen het je het beste vertellen, die weten ook wel hoelang het duurt voor de uitslag er is
Nou ik kan morgenochtend meteen terecht om 10u Nu hopen dat ik niet zoals vorige maand 4 dagen te vroeg ga menstrueren, want dat zou dan morgen zijn. Ik was hiervoor altijd regelmatig 28/29 dagen dus hopelijk nu ook gewoon weer, anders vieze boel morgen