Is er hier iemand die een barbie in huis heeft en voor mij wil meten hoe lang barbie is? Ik wil voor dochter zelf een barbiehuis gaan maken omdat ik op internet geen mooi huis kan vinden. Zelf heeft ze nog geen barbies dus ik kan nu niet inschatten hoe hoog elke etage moet worden. Ik wil dit huis maken maar dan dus in barbie maten. Bedankt alvast!
Als je ook meubeltjes etc. maakt, zou ik er wel vast 1 kopen of lenen om te passen. Ze hebben best rare verhoudingen qua lichaam
slimme tip dank je wel, had wel al een website gevonden met mooie houten meubels voor barbie. Dit zijn wat voorbeelden, is toch te leuk? En ze hebben voor elke ruimte in huis decoratie en meubels in deze stijl. Ze hebben zelfs wansspiegeltjes en kleine naamslingers en tippi tentjes.
Bedankt voor de reacties allemaal, dan ga ik de verdiepingen op +/- 40 cm houden! Ik heb bedacht dat ik hem op wieltjes ga maken en net als in dit voorbeeld er 2 lades onder ga doen om de barbie kleertjes en poppen die niet mee doen in op te bergen.
Oooh wauw! Super leuk!!! Mijn handen jeuken meteen! Zit meteen te twijfelen om het houten poppenhuisje van Ikea voor de Playmobil toch maar van verlanglijstje af te halen. Haha
Ze heeft nog geen Barbies schrijf je, maar je weet hoop ik al wel of ze Barbies leuk vindt om mee te spelen? Ik gaf de barbies die ik vroeger kreeg altijd meteen weg aan mijn nichtje
Goede vraag. Ik had een paar vriendinnetjes, die ik het liefst bij mij uitnodigde, anders had ik kans dat ze met de barbies wilden spelen en dat vond ik echt helemaal niets aan....
Dit wou ik net zeggen! Wij hebben heel veel geld uitgegeven aan een groot barbiehuis incl complete inrichting, auto's, scooter, en weet ik veel wat nog meer. Ik heb 2 dochters en die spullen hebben alleen maar stof staan vergaren. Ze hebben er in 4 jaar niet meer dan 3x mee gespeeld in totaal. Grootste miskoop ooit.
Dat weet ik nog niet inderdaad, little people poppetjes en het poppenhuis zijn een groot succes dus ik ga ervan uit dat een grotere variant ook wel goed zal zijn.
Zoiets heb ik ooit meegemaakt met playmobil voor zoon. Piratenschip, politiebureau, ziekenhuis en brandweer voor de feestdagen gekocht incl alle accesoires. Nooit naar omgekeken achteraf. Als dit barbiehuis niet in de smaak valt kan ik het huis altijd weer verkopen of er iemand anders blij mee maken. Zal wel in mijn achterhoofd houden niet meteen te veel barbies erbij te kopen.
Wij hadden dat vorig jaar met die stomme toet toet auto’s... Alles in elkaar gezet en ermee spelen? Natuurlijk niet.
Haha hier ging dat zo met zoef zoef dieren. Voor haar 1e verjaardag had ze daar zoveel van gehad van iedereen. complete dierentuin en uitbreidingssets. "Gelukkig" speelde ze nog wel met de losse dieren maar alle spullen eromheen keek ze niet naar om.
Slim! Op internet word ik niet veel wijzer. Ik denk dat ik maar in de speelgoedwinkel ga kijken en de grootste pop koop om maten te bepalen. Hoop dat ik dit project voor de feestdagen af krijg.