Haai girls , Ik had een heel lekker proefmonstertje van chanel : Change " fraiche " die vond ik heeeerlijk Nou heeft vriend als verassing dat luchtje voor me gekocht. Onwijs lief . Maar alleen de verkeerde , namelijk de " tendre" ik kan nog ruilen , en hij heeft hier ook een proefmonstertje bij gekregen ( hij wist namelijk ook niet meer zeker welke het was) Maaaar nu twijfel ik. Heb ze nu de hele tijd opgespoten maar vind de tendre toch ook wel heel lekker , nou weet ik het niet meer Dus jullie moeten helpen hahaha
hoe moeten wij nou bepalen welke bij jou het lekkerst ruikt geurtjes ruiken bij iedereen anders dus wat bij de een lekker ruikt hoeft bij een ander niet lekker te ruiken
nou gewoon . Ik ben benieuwd welke jullie t lekkerst vinden .. Het is een duur luchtje dus wil geen spijt krijgen
Geen idee, ik zou gewoon naar de winkel gaan en de andere nog een keer ruiken en dan de keus maken. Ik heb zelf Chanel nr 5. Die vind ik het lekkerst van allemaal!
Ik vind ze beiden lekker ruiken. Ik zou de tendre gewoon houden als je m lekker vind ruiken. Het is toch wel een cadeautje
Ik heb de fraiche maar die is vrij scherp. Ik zou de tendre lekker houden. Leuk kadootje van je vriend, erg lief!